babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 27 sierpnia 2015

27.08.2015 Takie sobie sprawy babusine

Tempo pracy nie maleje. Nic nowego ale żeby było zgodnie z założeniami, że i o tej pracy coś będzie codziennie  .Na budowie na razie przerwa . Po niedzieli ruszymy znowu. Mamy zapowiedziany montaż okien i drzwi wejściowych. 
Odwiedził nas stary znajomy . W sumie przyjechał kupić dysk twardy , ale chwilę pogadaliśmy . Ma kłopoty z pracownikami. Mimo naprawdę świetnych warunków jakie proponuje pracownikom , bo ma bardzo niszowy biznes i zlecenia u niego kosztują adekwatnie . Nie chce się ludziom pracować , kwestionują polecenia i oburzają się ,że jako szef kontroluje ich robotę , i  często narobią też szkód . Gość , któremu za taką postawę nie przedłużył umowy na okres próbny obsmarował jego firmę na facebooku.  Świat na psy schodzi pod każdym względem . 
Zaryzykowałam i jeszcze raz kupiłam pokrowiec na kanapę . Tym razem inny model . I tym razem pasuje . Musiałam trochę więcej ponaciągać , bo nasz narożnik nie jest wielki , ale tym razem jest jak należy. Zaraz zamawiam  pokrowce na fotele. Małżonkowi się podoba . Mnie też i jakie nowe pole do dekoracji . Kolor antracytowy ( w praktyce raczej grafitowy ) jest neutralny więc i możliwości mnóstwo. Nie mam pomysłu co zrobić z pufami , bo na to nie ma pokrowców , ale może po prostu kupię jakiś grafitowy materiał i uszyję .  Najważniejsze,że teraz nie będzie kłopotów z praniem jak się ubrudzi. Po prostu zdejmę i wrzucę do pralki. 
Zajrzałam dziś na targ, po owoce i warzywa. W sobotę na zieleniak nie ma po co jeździć , od kilku tygodni prawie nic nie ma. Skutki suszy zapewne . 
Kończę czytać 44 tom "Sagi". Zostaną mi jeszcze tylko trzy . Tak jak przypuszczałam ; skończę równo z końcem upałów. 


2 komentarze:

  1. Pokrowce maja te zalete jeszcze, że zawsze można zmienic na wymarzony kolor. na puty uszyj. Nie masz wyjścia. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie , to też miałam na uwadze. Po 10 latach trochę mi się już ten jeżynowy kolor znudził.

      Usuń