babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 23 sierpnia 2015

23.08.2015 Kilka zaległości fotograficznych i inne takie

Chyba zacznę od tych innych . Niedziela spokojna - co lubię. Znalazł się czas na dłuższą kąpiel , niedzielny obiad i niedzielne nicnierobienie. Pod wieczór odwiedziliśmy teściową . Nie czuje się ostatnio zbyt dobrze . Skacze jej ciśnienie . I tak właściwie to poza czytaniem i dziobaniem na szydełku nie wiele więcej zrobiłam , no może oprócz obiadu - wystarczy na co najmniej 3 dni . Nie planowałam tego , ale jakoś mi tak wyszło. Mężuś odsypiał tydzień pracy a potem czytał w necie różne wiadomości - też ma zaległości. W tygodniu brak na takie zajęcia czasu.  

A teraz zaległości od najstarszych zaczynając:
Lucia , specjalnie dla Ciebie , obiecana kreacja na szkolny piknik :
dżinsowa suknia do ziemi, kapelusik , torebka- koszyk i naszyjnik z wielkich agatów 

                               
                 Moje nowe biuro w budowie - będę miała dużą przeszkloną ścianę i dwa okna z boku - miło po nieco ciemnym                                  pomieszczeniu w przyziemiu


Kilka wakacyjnych ciekawostek 


 Auto prawdziwych turystów 

      Wystawa strachów na wróble - niestety z dość daleka , bo wszystkich , w żaden sposób z bliższej odległości nie udało się zmieścić w kadrze 


Widok z kajaka 




Mój ostatni zakup - kolczyki z kameą o wdzięcznej nazwie "dama w koronkach " 


No i na koniec mój wczorajszy eksperyment kulinarny - prawda,że wygląda smakowicie ? 

2 komentarze:

  1. No Hania. Kolczyki cudowne. Piknikowa dama toże. Budowa postępuje a niedziela była prawdziwie niedzielna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej mi takie niedziele pasują , chyba to jakiś SKS , albo co .

      Usuń