babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 7 lipca 2015

7.07.2015 Nie chce mi się

jakiś mam taki marny dzień dzisiaj. Nawet jeść mi się nie chce . Myśleć też . Upał mnie rozłożył. Dobrze,że nie trwa cały rok. Poluzowałam sobie trochę w pracy ale niestety ; jutro będę musiała nadrobić zaległości i się przyłożyć. 
Budowa postępuje . Mury prawie gotowe. Spotkaliśmy się dziś z naszym nadwornym hydraulikiem , ofertę zrobił nam tańszą i to znacząco. Firma , która buduje robi również ogrzewanie , wodę i kanalizację , ale przymusu niem a są drożsi. Chyba skorzystamy ze starych znajomości.
Moja wnusia udzieliła dziś wywiadu miejscowemu radiu. Chodzi na letnie zajęcia do biblioteki ( pod hasłem wakacje z dreszczykiem , a tematem są legendy związane z duchami) no i akurat przyjechał dziennikarz z miejscowego radia zrelacjonować na antenie co się dzieje w bibliotece. Dzieci były speszone i nie za bardzo umiały odpowiedzieć na pytania reportera a wnusia porozmawiała . To dziewczę urodziło się do publicznych występów . Zachowuje się jakby całe życie była gwiazdą . Skąd jej się to bierze ? 
No , oczywiście babcia z dziadkiem puchną z dumy. 
P.S. Właśnie rzuciło mi się w oczy,że liczba odsłon moich zapisków przekroczyła 60 tysięcy ! Miło mi bardzo z tego powodu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz