babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 11 stycznia 2015

11.01.2015 W niedzielę po południu

nic się nie dzieje . Wypoczywamy sobie . Od rana nadrobiłam to, czego nie zrobiłam wczoraj, takie nic nie znaczące drobne zajęcia , ale konieczne. Popchnęłam dalej prace nad pudelkami dla wnucząt. Ciekawa jestem co z nich wyjdzie. Nad swoim pudełkiem do drutów też , choć pojęcia nie mam jak ma wyglądać ostatecznie. Upiekłam też chleb , bo jakimś cudem kupiłam za mało pieczywa . Tym razem nie w automacie, a w piekarniku. Pyszny wyszedł. Następny tydzień zapowiada się długi i pracowity. Parę godzin spokoju się przyda. 
Za oknem nie przestaje wiać .

4 komentarze:

  1. Czyli odpoczynek i zapomniałam napisać, że masz z czego być dumna. W tym roku Katowice tez pięknie świeciły natomiast Chorzów i banalnie i byle jak. Buziaki na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . A odpoczynek wskazany. Szkoda,że pogoda taka nie sprzyjająca.

      Usuń
  2. A ja dopiero dziś wypoczywam, bo od soboty mielismy młodszego Podrzutka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , obowiązki babciowe potrafią zmęczyć .

      Usuń