babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 15 stycznia 2015

15.01.2015 Czasem mi lekko szczęka opada

z powodu pracy. Niby nie powinno mnie już nic zdziwić ani zaskoczyć po blisko 27 latach , ale ... jak się znalazł VW i robotę zlecił , to mi opadła , a dziś po raz drugi . Jutro mamy zacząć robotę  w pewnym banku z którym współpracujemy od lat wielu . Robota się zapowiada dość specyficzna , trzeba bank od świata odciąć i zrobić od nowa serwerownię, a żeby to zrobić  musimy mieć dostęp do wszystkich pomieszczeń , w tym i skarbca. Mamy na to weekend , w tym nocki . Mężuś właśnie był obgadać dziś szczegóły i co ? Ano , będziemy w banku sami , nawet ochroniarza na noc i na czas naszej pracy nie dają . No i tu mi opadła kopara po raz drugi. Znaczy mają do nas zaufanie. Podpisywaliśmy klauzulę tajemnicy dawno temu , no ale to jednak bank. Nie powiem; cieszy mnie to bardzo. 
A poza tym , mężuś dziś pracuje do późnej nocy a ja dobrałam się do mojej szafy z książkami , robótkami,  i innymi "skarbami" , za dużo to nie powyrzucałam ( od poprzedniego razu wiele nie nazbierałam, aż dziw bierze)  ale wreszcie poukładałam wszystkie szpargały . No i od razu zrobiło się więcej miejsca . Jutro też będę w domu sama więc dobiorę się do kolejnych szaf . Dobrze mi się buszuje po szafach jak mężuś nie widzi.  Jemu za dużo rzeczy się "przydaje" . 
Przeliczyłam zawartość mojej puszki po kawie do której zbieram pięciozłotówki . Nazbierałam ponad 1500zł . Razem z tym co w ogóle odkładam na łazienki  remont  coraz bardziej realny, mimo budowy.  Piątki zamienię na banknoty i dalej będę zbierać.
Sypie nam się choinka , czas ją likwidować , do kolędy chyba nie dotrwa. 

2 komentarze:

  1. Zaufanie zaufaniem ale lekkomyślność też. Chociaż może nie ma tam żadnych tajemnic:). To sporo nazbierałaś. Muszę tez " kota skarbonkę " zagonić do pracy. Kindle chę kupić . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , lekkomyślność , nie . Myślę ,że oko na procedury przymknęli bo nas dobrze znają . Oświeć mnie co znaczy "Kindle " , z gwary śląskiej znam bardzo mało słów ; tego nie słyszałam.

      Usuń