babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 7 listopada 2013

7.11.2013 Spraw babusinych kilka

Anyżki - moje ukochane ciasteczka z dzieciństwa . Mężuś był u klienta na wsi i kupił w wiejskim sklepiku . Zeżarłam prawie całą torebkę. Wiem, wiem , odchudzanie itd , ale te ciasteczka zniknęły ze sklepów i piekarni , więc jak się trafiły , no to skorzystałam .  Przypomniały mi wakacje u Babci i u dziadkowego brata - piekarza . Wypiekał je w ilościach hurtowych i zawsze w domu były . Babcia trzymała je w zielonym pudełku na toaletce . Pychotka ! 
Emerytura pracodawcy ! Ha! Ha! Ha!  Zakład Utylizacji Szmalu łaskawca - przysłał mi  wyliczenie mojej hipotetycznej emerytury , na którą po zmianach mogę się udać w wieku 62 lat i dziewięciu miesięcy . Oszałamiającą : dostanę aż 747,85 zł  a jeśli składki OFE przeniosę do zusu to będzie więcej : 
 aż 812,46zł !!! No po prostu  szaleństwo ! Aktualna składka , ta najniższa od pracodawcy wynosi  972 zł z groszami  , czyli dostanę mniej niż wpłacam . Gdzie różnica ?  Po cholerę to płacimy ?  Na szczęście możemy sobie sami opłacać dodatkowe fundusze i mieć w nosie zus . Gdybym tę kasę co miesiąc odkładała do np. skarpety albo do banku to po 40 latach byłabym bardzo bogatą osobą, nawet gdyby żaden procent nie rósł. 
Przed nami weekend imprez rodzinnych ; 32 urodziny starszego synalka, imieniny młodszego, 4 -latka Heluni , no i Świętego Marcina oczywiście. . 
Co za świat : gwiazdorki i aniołki już pracują w marketach i reklamie a telewizja reklamuje i poleca "Sylwester bez gaci ". 

                                    Fajna aranżacja 




2 komentarze:

  1. Witaj Haniu:-) Rozumiem, że na Św. Marcina rogale będą?
    Niedawno odkryłam, że można zamówić rogale przez internet, ale się zagapiłam - przypomniało mi się wczoraj więc na 11.11. na Śląsk by nie dotarły:-( Będę zadrościć Wielkopolanom tych pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,że będą , zwłaszcza,że przyjadą goście z drugiego końca Kraju więc czym jak czym ale rogalami ugościć muszę.

    OdpowiedzUsuń