babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 5 listopada 2013

5.11.2013 Fotki sklepowo - trawnikowe

Dookoła pomnika rosną i cieszą oko takie okazałe kapusty ozdobne  i to coś szaro- białe , co nie wiem jak się nazywa ale wszystko to razem wygląda efektownie 








Akurat dziś skromne ( bywały już ciekawsze , ale nie miałam nigdy czasu ,żeby obfotkować) , ale te kreacje to nic innego jak powiązane razem obrusy i pościele , bo to sklep z bielizną pościelową i stołową .





I nowy sklepik ( mały i ciasny ) pod tytułem "MODA WŁOSKA" - Lucia coś dla Ciebie 
Tylko tak sobie myślę,że to co ten sklepik oferuje   Włoch nie widziało , a jeśli nawet to pochodzi z jakiś zapomnianych magazynów . 






4 komentarze:

  1. to siwe to starzec. ze zdumieniem zauważyłam, że w Chorwacji to kwitnie na żółto co u nas nigdy nie dochodzi do skutku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację . Też nigdy nie widziałam ,żeby to zielsko kwitło, a pełno tego na wszystkich klombach

      Usuń
  2. hania ... haslo " moda wloska" ma zdobyc klientele. Ni widze dobrze co tam na wystawie ale mam jedno spostrzezenie- nikt w Italii tak nie eksponuje towarow na wystawie ( nawet w malenkich sklepikach(. jak wiesz z moich zdjec " wystawy zyja "A kapuste ozdobna uwielbiam... jest super dekoracyjna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , oglądam zdjęcia . Ciuchy nie zbyt ciekawe i na dodatek większość w smutnych beżach. No i te kartki na witrynach - koszmar moim zdaniem i zepsują najlepszą ekspozycję.

      Usuń