babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 9 kwietnia 2013

9.04.2013 Porządki

Biblioteczki przetrzepane , w mojej szafie przestronnie. Biblioteka miejska powiększy się o ponad 30 tytułów .  Żeby się jakoś więcej miejsca  zrobiło w biblioteczkach powiedzieć nie mogę . I tak wypchane po brzegi . Tyle,że poukładane. Było trochę roboty , bo przy okazji poodkurzałam każdy egzemplarz z osobna szczotką do ubrań. W mojej szafie szczególnych znalezisk nie odnotowałam . Wyrzuciłam trochę śmieci , ułożyłam wszystko równo i teczkę na prace plastyczne wnusi założyłam.. Pochowałam do pudeł i pudełek różne drobiazgi. Przy okazji znalazło się kilka dekoracji na różne świąteczne okazje , które leżały poupychane gdzieś w kącikach i zakamarkach .  Zostały mi dwie szuflady ( których sprzątanie  jak już parę razy wspominałam odkładam na lepsze czasy ) i szafa z ciuchami.. Ostatnio trochę przerzedziłam zasoby , ale  teraz muszę zawartość półek przerzucić. czas te najgrubsze  na wyższe półki przełożyć i przerzedzić ciuchy mężusia -  póki go nie ma w domu . Wiadomo : co oczy nie widzą ... itd.  Gdyby widział to zaraz by mu się wszystko przydawało. 
Tak poza tym przespacerowałam się z kijkami . 
Uczeń obchodził dziś 18-urodziny . Poczęstował przepysznym tortem roboty swojej mamy . Takich dziś już cukiernicy nie pieką . Ostatnio taki jadłam za życia brata mojego dziadka , który był piekarzem i cukiernikiem  porządnej , przedwojennej szkoły .
Starsza młodzież świętuje ósmą rocznicę ślubu .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz