babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 6 listopada 2012

6.11.2012 Cha Cha

czyli mój wypasiony telefon zaczął mi się podobać. Młody powgrywał mi najróżniejsze aplikacje - tak to się uczenie nazywa i teraz mogę kopiować sobie pliki muzyczne i filmy wideo , ściągać pocztę , wysyłać meile i jeszcze mnóstwo innych rzeczy , za które póki co podziękowałam , są ale na razie będą nieużywane. Najpierw muszę opanować podstawy . Umiem już kasować i wpisywać kontakty , zgrywać filmy i muzykę , no i dzwonić . Uczę się korzystać z dotykowego ekranu. Strasznie wkurzające. Telefon ma klawiaturę literową i numeryczną , ale staram się dostosować do standardów. 
Tak poza tym kupiłam totka . A niech tam ... Niech będzie ,ze zapłaciłam podatek od złudzeń. 
Jeśli chodzi o chudnięcie to na razie trzymam się planu. Będzie dziś trudno przy kolacji , bo chlebek piekę - już pachnie w całym domu . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz