babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 5 listopada 2012

5.11.2012 Kreator mody


no, prawie . Jak tylko mój mężuś zaczął się pokazywać publicznie z e- papierosem , to inni zaczęli go naśladować. Najpierw nasz pracuś kupił , potem teść i teściowa młodszego synalka, a dziś zadzwonił nasz zaprzyjaźniony serwisant i od razu zaczął wypytywać :a gdzie taki kupić , a jak się tego używa , a ile kosztuje itd. No kurczę , mężuś mi się na kreatora mody przerabia. A tak a propos mody , to ciacho takie na stare lata się z niego robi ,że hej . Tak sobie na niego popatrywałam wczoraj . Niby ubrany tak samo jak zwykle: tweedowa marynarka , dżinsy, koszulka krawat – wszystko stonowane i dobrane pod kolor ( wczoraj akurat w kolorach szaro-srebrnych), wełniany , klasyczny płaszcz ale wyglądał w tym zabójczo. Nawet moja przyjaciółka była pod wrażeniem. Może zresztą swoje robią po części jakość i marka tych ciuchów . Staram się ,żeby mężuś nosił ciuchy w dobrym gatunku , w końcu jest szefem firmy, która istnieje już 24 lata , nie bardzo wypada inaczej . W każdym razie kiedyś taki elegancki nie był.
A tak poza tym , to jak baba nie ma kłopotu to na pewno go sobie załatwi. Poniosła mnie fantazja i kupiłam nową komórke HTC CHA CHA . I teraz oglądam ją jak pies jeża i klnę na siebie . Instrukcja obsługi liczy sobie 204 strony ! Jak się jest z innej epoki to od nowinek technicznych należy się z daleka trzymać. Kiedy ja się nauczę to to obsługiwać ?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz