babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 3 listopada 2012

3.11.2012 31 lat

skończył dziś nasz starszy synalek. Imprezy wielkiej nie było , ale oczywiście z życzeniami i likierem kokosowym z wkładką ( wkładka w kolorze zielonym z koronowaną głową na awersie )  pojechaliśmy. Po chwili dojechał też młodszy synalek z synową i Krzysiem . Dzieciaki z miejsca zaanektowały sobie dziadka , zaciągnęły go do pokoju Helenki a dziadzia nie miał wyjścia , musiał się bawić. Po cieście i kawie - podanej stylowo , po PRL-owsku , bo starsza młodzież jest fanami tej epoki i różne gadżety wykorzystuje na co dzień - imprezka przeniosła się do pokoju małej na podłogę . Zwinęliśmy się około 20.00 kiedy  maluchy do spania po woli  trzeba było szykować. 
Akcja Gwiazdka rozpoczęta - obgadałyśmy z synowymi . 
A jutro wyjazd do przyjaciół z Poznania  . Już nie mogę się doczekać. I też pewnie nie , bo już całe przyjęcie szykuje. Wysłała mi sms-a z pytaniem czy lubimy szpinak. 
Tak poza tym postanowiłam schudnąć i się zawzięłam . Nie będę jeść słodkiego , zjadać śniadanie zanim wyjdę do pracy ( to będzie najtrudniejsze , bo nie mogę zbyt wcześnie jeść - nie wchodzi mi i już ) , nie podjadać pomiędzy posiłkami, pić najwyżej dwie kawy zamiast czterech  i zjadać mniejsze porcje. Na razie - od wczoraj się sprawdza, głodna nie chodzę , nad śniadaniem się męczyłam , ale dałam radę , może  się przyzwyczaję , do kawy mnie nie ciągnie. Dziś wypiłam tylko dwie filiżanki u synalka . Tłuszcz ograniczyłam już dawno. Może poskutkuje choć o jeden rozmiar .  

5 komentarzy:

  1. Ja też powinnam co najmniej takie ograniczenia zastosować. Ale rozważam wizytę u dietetyko, bo mam dosyc nienormowany czas pracy i o różnych godzinach moge jeść posiłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem , u mnie nic nie dzieje się regularnie i po kolei .Pory posiłków też mam różne

      Usuń
  2. Haniu trzymam kciuki! pomiędzy posiłkami podjadaj tylko surowe warzywa i owoce i pamietaj o 5 posiłakach małych dziennie. dla mnie dieta MŻ jest jedyną słuszną i właściwą :)podrzucę Ci jeszcze myśl o pożegnaniu się z serem żółtym na jakiś czas - zdrajca choć nie mięsny to kaloryczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie postanowiłam , a na 5 posiłków staram się przestawić . Ser żółty na razie ograniczyłam do 1 plasterka na kolację .Odstawienie będzie trudne , bo ser uwielbiam , mogę nie jeść mięsa i wędlin ale sery muszę

      Usuń
    2. więc wybieraj te o obnizonej zawartości tłuszczu, niestety nie są takie dobre jak te normalne ale skoro musisz :)

      Usuń