babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 27 listopada 2012

27.11.2012 Jeszcze parę spraw babusinych

Pogoda dziś deszczowa , co zauważyłam dopiero kiedy wyszłam z biura . Pracy mam mnostwo, ale jakoś to ogarniam . Nie daję sobie przerywać , dopiero po skończeniu jednej czynności podchodzę do następnej  i to co mam w planach robię po kolei.. Tak sobie założyłam i jak na razie działa. Przeczytałam wytyczne do przetargu w naszej gminie . Śmiech na sali ... Ktoś , kto się na to porwie od razu zaliczy wpadkę na terminach ( tylko 11 dni a robota na dwa miesiące ) , a poza tym kilka punktów w ogóle nie do przyjęcia , np . niepełna dokumentacja budynku. Odpuszczamy 
W tej chwili zaliczam popołudniowy luz - od nie pamiętam już kiedy . Po prostu siedzę na kanapie z dzbankiem pachnącej herbaty i poprawiam swoje wspominki i porządkuję pliki w kompie. Mężuś jechał do klienta i pewnie prędko nie wróci , bo awaria poważna i na dodatek daleko , bo w Lesznie. 
Tak poza tym to kupiłam na allegro prezenty dla maluchów. Dla Krzysia drewnianego majsterka , dla  Heluni domek dla lalek - drewniany oczywiście. Reszta prezentów na razie musi czekać na lepsze czasy, wyskoczymy na zakupy w jakąś sobotę . 
Układałam dziś w swojej szafie i stwierdziłam ,że czas by ją przewietrzyć , część rzeczy wynieść do  opieki społecznej , może coś sprzedać na szafie.pl albo gumtree , coś nie coś wyrzucić i zrobić miejsce na nowe . Tylko kiedy ? 
Obmyśliłam dekorację świąteczne ; w tym roku będą pierniczkowe.  

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że zrobisz dokumentację tej dekoracji. Lubie podpatrywac Twoje nieszablonowe pomysły! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię , zrobie , choć jeszcze do końca nie przemyślalam koncepcji. Myślałam ,zę na święta wracasz a tu czytam ,że święta w świecie . Dzięki za swiateczną kartkę

    OdpowiedzUsuń