babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

13.08.2012 Muszę częściej wydawać kasę

no, może bez przesady , ale zwykle jest tak,że jeśli wydam na coś nie planowanego, to z reguły do nas wraca w postaci zaległych zapłat od klientów. Dziś wróciła i to całkiem przyzwoita. 
Poza tym ogarnęłam  przygotowania do wesela. Koszyki jak obiecałam młodym udekorowałam i podrzuciłam do Szwagroskiej ,żeby wiedzieli ,że na pewno są.Kapelusz odświeżyłam - znaczy zmieniłam mu kremową kokardę na czerwoną różyczkę. Kasę na prezent rozmieniłam na 10 i 20 złotówki, owinęłam w 20 warstw kolorowej bibułki, zapakowałam do kuferka stylizowanego na kufer podróżny , zawieszka z kodem kreskowym  , imionami i datą ślubu młodzieży się suszy - jutro przywiążę ją do kuferka. W czwartek jestem umówiona z moją fryzjerką. Pozostanie kupić kwiaty i odprasować mężusiowi koszulę i  swoją sukienkę . 
A poza tym ciesze się ,że środa wolna . Pozwolę sobie na wylegiwanie się w łóżku i wylegiwanie w ogóle . jeśli będzie ciepło to wyciągnę  mężusia na rower i zieloną trawkę .  Nie będzie żadnego sprzątania , pilnowania dzieci , ani obiadków dla młodzieży. Ja też chcę mieć wolne. 

2 komentarze:

  1. Oj. chyba czegoś nie doczytałąm, bo kto się w ślubny jasyr wybiera???

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostrzeniec mojego ślubnego .

    OdpowiedzUsuń