babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 5 marca 2011

5.03.2011 Sezon porządków wiosennych czas zacząć


Zaczynam od ( przynajmniej taki mam zamiar ) od przesadzenia kwiatków . Nawet w tym celu nabyłam nowe doniczki i dodatkowo wazon do tulipanów. Zimowe dekoracje spakowalam już kilka dni temu. Oprócz tego na dziś mam w planach jeszcze umycie okna w pracowni - nie będę się przemęczać , umyję po kolei w każdym pomieszczeniu - wypranie firanek , zmycie podłóg i przetrzepanie szaf z ciuchami. Na więcej pewnie już mi czasu nie wystarczy, bo wnusia przychodzi do nas pomieszkać do jutra. Młodzież jakąś imprezkę ma w planach. Jak znam dziadka to się będzie cały wieczór bawił z wnusią więc będzie miała zajęcie i opiekę , ale i tak za większe przewroty brać sie nie będę.

A poza tym prawie wiosna. Dziś u mnie nawet temperatura na plusie . +2 , ale plus.


1 komentarz: