babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 16 września 2024

16.09.2024 Sprawy babusine

 takie zwyczajne i prozaiczne. Nic specjalnie ciekawego się nie dzieje . Młodzież zarządziła udział w akcji charytatywnej organizowanej przez naszego klienta . W ostatni sierpniowy weekend był niedaleko nas pożar . Spalił się budynek mieszkalny, Ucierpiała rodzina , a najbardziej najmłodsza córka właścicieli domu. Prawie 60% poparzeń ciała. Wiemy już, że przeżyje ale leczenie pochłonie ogromne pieniądze. I właśnie dla niej nasz klient organizuje tę aukcję i festyn połączony ze zbiórką na leczenie. Chłopaki zdecydowali, że przekażemy laptopa. Doceniamy. Mają zadatki na dobrych szefów. Jeszcze trochę i sami będą zarządzać firmą . Na razie jeszcze robią to z naszą pomocą , ale to kwestia  jeszcze kilku miesięcy. 

Zaliczam kolejną akcję z matką , pod hasłem "zabrałaś mi klucze od domu, nie mogę wyjść" . No cóż , jak znam życie klucze jutro będę wisiały na swoim miejscu ale dziś awantura na całego. Lepiej nie będzie , podeszłam do tego z dystansem , kazałam szukać do skutku i obiecałam ,że jak się nie znajdą to jej dorobię. Zobaczymy co się będzie działo jutro. No i kamerkę muszę znów gdzieś podrzucić , może tym razem namierzę, co się dzieje z kasą. 

W sobotę, w ramach odgruzowywania chatki zrobiłam kilka jesiennych dekoracji w domu . Jak zawsze z udziałem kamieni i świec . A jesień już całkiem blisko, choć znów ciepło i pogodnie. Aż wierzyć się nie chce, że  miejsca , gdzie kilka tygodni temu spędzaliśmy urlop zalane wodą . 

2 komentarze:

  1. Jesień nadeszła w swojej placzliwej postaci. Mamy i my deszcz. Ale przewoźnik dzwonił, że jedzie normalnie. Czyli Strachy na Lachy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa, ale skutki tej powodzi są i to straszne. Nie wiem jak w innych krajach i jaką trasą jedzie bus ale Czechy i Dolny Śląsk pod wodą .Twoje okolice nie ucierpiały.

      Usuń