babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 25 czerwca 2024

25.06.2024 Chyba

 mój małżonek polubił działkowanie. Sam , z własnej inicjatywy zabrał się za wyrywanie chwastów na działce!  Majster wyszpachlował dziś wszystkie ściany i sufit . Jak wyschnie , będzie powtórka, a potem już tylko szlifowanie , znaczy koniec bliski. Malowanie i układanie płytek zrobimy sami. Jutro wrzucę fotki , bo muszę się pochwalić pierwszymi , większymi zbiorami. Zerwałam dziś pierwszą cukinię ! Sałatę, koperek , szczypior i inne zioła już zbieramy , ale cukinia właśnie dojrzała. Akurat wnusia przyjechała nas odwiedzić więc jej dałam, bo lubią to warzywo. A ja mam ich mnóstwo i za dzień - dwa będą dojrzewać kolejne. 

Tak poza tym sezon ogórkowy już w całej okazałości. Tempo wolniejsze, mniej telefonów i mniej pracy. Mnie tam nie przeszkadza. Ciuszki poprzymierzałam i zostają. Spodenek faktycznie nie mogę dopiąć ale okazało się , że guzik mają dość daleko przyszyty, Wystarczy, że go trochę przesunę i będzie jak należy. 

Umówiłam się w końcu na wizytę u dentystki. Wciąż o tym zapominałam . 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pewnie ! A Ty wiesz o tym najlepiej, sama przecież uprawiasz ogródek.

      Usuń
  2. Tak witaminki z ogródka. To zawsze cieszy. A bakcyl działkowy nie jednego już uzależnił. Zrób kiedyś fotkę koszyka witamin. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obiecałam , fotka już jest. Na razie jeszcze skromnie ale pomidory też już rumieńców nabierają więc niedługo będzie więcej.

      Usuń