babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 10 kwietnia 2024

10.04.2024 Ochłodzenie

 na szczęście wróciła normalna , kwietniowa pogoda. Po wczorajszym wariatkowie dziś totalny spokój . Snuliśmy się dziś po firmie niczym mary po piekle, poza kilkoma umówionymi wcześniej tematami.

 Moja plantacja cukinii i pomidorów rośnie jak szalona , a lada dzień będzie widać i arbuzy . Już wystawiają kiełki , na razie takie wielkości 0,3cm. Błyskawicznie zakiełkowały też turki - inaczej aksamitki. 

Zamówiłam sobie książkę Ryszarda Ćwirleja z serii o milicjantach z Poznania , do której zachęca Lucia . Zaczęłam wprawdzie od II tomu ale akurat tego nie było w empiku . Jeśli mi się spodoba zamówię jak zwykle trzy egzemplarze . Opłaca się tak kupować , bo zwykle dostaję jakieś zniżki . Nie do końca wiem jak to działa , bo czasem jest to kilka złotych a czasem prawie cena jednej książki. 

Zlikwidowałam dziś "firankę" z pisanek i zawieszek i zawiesiłam normalną . Do schowania reszty dekoracji jakoś nie mogę się zmobilizować. Te króliczki i ptaszki wciąż robią wiosenny klimat w domu. 

4 komentarze:

  1. BBM: Ja miałam bardzo skromną świąteczną dekorację, więc i likwidacja szybko mi poszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie moje wnuczęta to bym tych dekoracji ukladała mniej , ale wciąż to kochają i czekają na to, co babcia nowego pokaże.

      Usuń
  2. Drugi tom można potraktować jako pierwszy, bo poznajemy bohaterów podczas wybuchu stanu wojennego. Ja czytam tom trzeci. Dzieje się kryminalnie w roku 1086. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać i jestem pod wrażeniem , zwłaszcza, że znam miejsca w Poznaniu , gdzie się ta akcja rozgrywa. No i język , taka mieszanka poprawnej polszczyzny z gwarą. Chyba sięgnę po kolejne tomy.

      Usuń