babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 11 lutego 2024

11.02.2024 Wyczerpałam limit

 na dziś .Już mi się nic nie chce. Nawet spacer wieczorny sobie odpuściliśmy. Relację z imprezy sobie podaruję . Miło było i wesoło.  Jedzenia zrobiłam za dużo , dostali na wynos. Zostało by mniej , ale nie było Szwagroskiego , bo się rozchorował i mojej matki. Nie chciało jej się i tyle. Nawet jestem to w stanie zrozumieć , ma w końcu swoje lata a wiadomo , że z wiekiem zapotrzebowanie na święty spokój rośnie. Starszy wnuczek przerósł już dziadka i mnie, a nie widzieliśmy się ledwie 3 tygodnie. 

Cały dzień leje deszcz. 

2 komentarze:

  1. Czas na odpoczynek. A tu nowy tydzień. Oby był spokojny. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak wolę jak się w pracy coś dzieje , przynajmniej teraz , kiedy szaro- lburo za oknami. Jakoś szybciej leci wtedy czas.

      Usuń