babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 20 października 2023

20.10.2023 3777

licząc z dzisiejszym popełniłam wpisów na blogspocie ,począwszy od 13 marca 2010 roku i to tylko na tym blogu ( bo jest i drugi wspominkowy - chwilowo zawieszony na roku 1991) . Jest tego trochę ... W marcu 2010 odeszłam z DTS jak i wiele innych dziennikowiczek  w tamtym czasie i zostałam tutaj. No i skrobię tak sobie różne kawałki do dziś ... 

U nas dziś wieje i leje deszcz. Nie pamiętam już kiedy u nas tak padało. Plany działkowe na jutro pójdą pewnie w chatkę z piernika ale deszcz potrzebny a jesień i tak jest piękna. Ja zresztą równie mocno jak tę kolorową lubię tę szarą , tonącą w deszczu i targaną zimnym wiatrem. 

I jeszcze taka ciekawostka na jesienny wieczór. Tym razem muzyczna . Poznajecie wnętrza ? Tak, tak to kopalnia soli w Wieliczce. 



4 komentarze:

  1. Sporo tego. I niech tak będzie . Pisz, bo podobno w sieci nic nie ginie, to zostanie po nad świadectwo czasów. U mnie ciepło choć bez słońca. Zanosi się na deszcz także. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toteż piszę , nawet jak nie zawsze jest o czym. Buziaki!

      Usuń
  2. Mam tak samo jak Ty, chociaż nie udało mi się wszystkich wpisów z bloxa przenieść na nowe miejsce ( akurat był czas traumy ). Trudno! Ważne, że całkiem niezłe kółko z tamtych czasów jest teraz tutaj! Wieliczka - cudo!
    {Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam , przecież poznałyśmy się bardzo dawno , właśnie tam. I to jest piękne. Wieliczka to akurat tło dla fajnej muzy inspirowanej renesansem . Bardzo lubię ten zespół . Mają mnóstwo świetnych kawałków w tej konwencji. Buziaki.

      Usuń