babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 14 lipca 2023

14.07.2023 Wypada się chociaż dla porządku zameldować

 No to jestem , ale w podłym nastroju, zdołowana i zawalona wszystkimi sprawami tego świata. Coś tam uładziliśmy przynajmniej od strony finansowej , ale do końca tego wariactwa jeszcze nie jedno się wydarzy i nie wiadomo kiedy i jak się skończy. Dodatkowo mam na głowie  sprawy matki ; zabieg na oku już za parę dni i jej szaleństwa . Upał też mi nie pomaga. No i tak się to wlecze ...  

4 komentarze:

  1. Wszystkimi myślami jestem z Wami. Bo przecież musi być lepiej, a Wy , to wojownicy! Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana musi być dobrze. Zniknął mój komentarz, ale chyba podobny w treści. Przytulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulanie w cenie . Zakładam, że damy radę ( jakkolwiek nie lubię tego zwrotu) . Buziaki.

      Usuń