babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 28 stycznia 2023

28.01.2023 Sezon na reniferka

 niniejszym ogłaszam za zamknięty. Choinka rozebrana i pocięta na kawałki ( zabrał teść młodszego dla brata , który mieszka na wsi i ma piec na wszystko) ozdoby popakowane do pudełek , część już schowana,  reszta czeka na wyniesienie do piwnicy , ale to cała ekspedycja więc wymaga organizacji . Dziś już mi się nie chciało. Pościel w reniferki wyprana i schowana w bieliźniarce, obrusy i zazdroski z kuchni  też wyprane , jutro wyprasuję i też schowam , Na oknie w kuchni zagościły 2 małe hiacynty, które przyniosłam z zieleniaka, Na razie nie wymyśliłam innych dekoracji , ale coś powstanie. Na miejsce wrócił też mój ulubiony fotel uszak, Napracowałam się dzisiaj , Niby nic takiego ale jednak parę godzin zajęło mi ogarnięcie tych świąteczności. Ale jeśli nie dziś , to nie wiem kiedy. Gromniczna - czyli ostatni termin kiedy trzeba choinkę likwidować wypada w środku tygodnia , a następną sobotę będę miała zajętą, bo to już pora przygotowań matki do zdejmowania zaćmy. Muszę dopilnować odpowiednich leków i zakraplania oczu . No i jakoś musze moje imieniny ogarnąć . Pączków nie będzie w tym roku, z braku czasu, Logistycznie nie wyrobię. Impreza też pewnie tylko symboliczna z tych samych przyczyn, Raczej wykpię się gotowcami. Mniej- więcej od 17 z minutami odpoczywam. Jakoś nie moge się zmobilizować do kolejnych zajęć, choć by się znalazło nie jedno. 

Na pudełkowej aukcji zaczęło się dziać .  

4 komentarze:

  1. Chciałam się odnieść do tematu zaćmy. Leczenie zaćmy nie polega na jej zdejmowaniu. Naturalna zmętniała soczewka w oku zostaje rozbita i usunięta, a w jej miejsce zostaje wprowadzona soczewka sztuczna, tj. swoista proteza, która pozostaje już do końca życia.
    I to tyle odnośnie uszczegółowienia tematu.
    Pozdrawiam. Zuzanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem o tym a we wpisach używam potocznego określenia , jakim się wszyscy posługują . Tak jest prościej .Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Koniec świątecznych dekoracji jest równie męczący jak początek. I taki prozaiczny. Ale trzeba. Ja już o nim zapomniałam. A resztę ogarniesz, bo jesteś zorganizowana. I ja też wiem, co piszę. Dobrej niedzieli i odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to juz mnie trochę zaczynało denerwowac, szczególnie brak fotela na swoim miejscu . Ogarniam jak zwykle , przy okazji trochę porządku zrobiłam na pawlaczu i w pudłach z dekoracjami. Buziaki.

      Usuń