babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 24 stycznia 2022

24.01.2022 Sprawy babusine

 Nie wiem jak zatytułować, nie wiem co napisać , nie wiem co myśleć i tak dalej. Sytuacja jest co najmniej dziwaczna a ja się w niej coraz mniej odnajduję. Wszystko za sprawą zamieszania z narodowym bajzlem. Nikt nic nie wie, ludzie nie wiedzą ile kasy dostaną na wypłaty , podatnicy nie wiedzą ile zapłacą podatku i z której strony im dowali system. Takiego jublu jak żyje nie pamiętam. I nie znoszę nie mieć kontroli nad swoją egzystencją , a ostatnio nie mam. I to się ciągnie już długo . Nasiliło się od czasu jak pandemię ogłosili.  Dołuje mnie to i nie widzę już szans na zmianę na lepsze. 

Na pracowo -domowym gruncie bez rewelacji. Ostatecznie zamknęłam sprawy z wykupem aut z leasingu i wystawiłam kilka faktur. Poza tym skończyłam stworka dla wnusi. Co się nakombinowałam to moje , ale zrobiłam jak chciała. Teraz zajmę się chyba dokończeniem książki o damach Jagiełły, bo sobie zrobiłam przerwę na imprezowanie babciowe i znów zacznę produkować kwadraciki a potem przerobię na pledy, ale bez pośpiechu . No i przyjdą materiały na skrzyneczkę dla mojej przyjaciółki więc mi zajęć nie zabraknie. No i sezon imprezowy właśnie się zaczął . W niedzielę kontynuacja. 


4 komentarze:

  1. powody do narzekania zawsze sie znajdą,ważne zeby dostrzegać też pozytywy a ty to umiesz i jak widzę całkiem miło też spędzasz czas,pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam, już raczej się wkurzam , choć pewnie na jedno to wychodzi. W pionie trzymają mnie moje pasje i rodzinka.

      Usuń
  2. Nadrobił wczorajszy blog. Rzeczywiście takiej rozpierdziuchy we wszystkim nie pamiętam. Ale poparcie PiS podobno leci na łeb na szyję. Jeżeli to prawda, to dobra wiadomość.
    Nam nadzieję, że fotkę stworka masz. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na łeb , na szyję to jeszcze nie , ale spada , spada i to jakiś pozytyw. Stworka mam , pokażę za parę dni z innymi fotkami.

      Usuń