babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 28 stycznia 2020

28.01.2020 Co mnie naszło ?

Sama nie wiem . Ledwie sezon na reniferka mija ( bo jeszcze nie minął ) a ja już o wiośnie myślę jak nigdy , bo z wszystkich pór roku akurat wiosna najmniej do mnie przemawiała. Tak było od zawsze, może dlatego, że ja zimowa jestem i w klimatach raczej mrocznych gustuję , a wiosna wiadomo ; radość , życie , rozwój itd. A w tym roku jak nigdy już zaczęłam dekoracje wiosenne obmyślać , nawet zaczęłam je produkować na szydełku i całkiem udanie mi to wyszło . Pokażę w swoim czasie. Pogoda przednówkowa , choć przecież środek zimy . Może przez to ? 
   Pomoru ciąg dalszy , dzisiaj rozłożyło starszego synalka , a małżonka już na całego, aż z własnej inicjatywy do medyka poszedł.  Ja się trzymam , niby mnie coś łapało kilka dni temu ale , jakoś nie złapało.  
     W pracy normalnie ; kończymy ostatnie tematy ubiegłoroczne , a w tegorocznych przerwa ; na razie nie można linii produkcyjnej zatrzymać . Poczekamy , jak zwykle. Nie lubię takich przestojów , bo nam to dezorganizuje pracę i długo się ciągną inwestycje, ale tak już u nas jest. 
Wracam do odchudzania , święteczne przysmaki dały mi się we znaki i to dosłownie . Trzeba do formy wrócić zanim wiosna przyjdzie. 


2 komentarze:

  1. Oj to musiało Mężowi dokuczyć. Z ekasnej woli do lekarza. Ale to dobrze szybciej wroci do formy. Ja też czekam wiosny bo te skoki temoeratury mogą wykończyć. Jak słońce to już grzeje jak wieje to zwariować można. A przecież jeszcze zimno wroci. Nie dajmy się. Przynajmniej napisz co to za dekoracje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dajmy się . No chyba ,że mnie też trafi, a wszystko dziś na to wskazuje. Wirusy nadal krążą. Pamiętasz szydełkowe choinki, które robiłam na święta . Przyszło mi do głowy , że wykorzystam stojaczki do nich i zrobię coś wiosennego . I wymyśliłam ; kwiaty. Takie jak malują małe dzieci . Duży środek i kolorowe okrągłe płatki. I tak zrobiłam , ale pokażę w swoim czasie.

      Usuń