babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 26 stycznia 2020

26.01.2020 Niedzielnie

Dziś licznik pokazał mi 200 070 wejść na mój blog - to tak a propo niedawnego jubileuszu . Szybko poszło. 
Niedziela na kompletnym luzie . Oprócz tego,że wyprasowałam , co mi w szafie zalegało i ugotowałam obiad nie zrobiłam nic więcej . Oglądałam sobie ulubione programy , poczytałam najnowszy numer Polityki , nawet drzemkę sobie ucięłam po obiedzie. Mężuś też się nie przykłada, buszuje po necie i czyta zaległe wiadomości. A niech tam , przecież nikt od nas nie wymaga nieustającej aktywności. 
Wieczorem dokończę pokrowiec na telefon dla wnusi i zrobię próbkę . Przyszedł mi nowy pomysł na dekoracyjne drobiazgi. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 
Za oknem dziś deszczowo i ponuro . Właściwie to nie tyle deszczowo , co mżyście . Nie wiadomo, czy to jeszcze listopad czy już przednówek. 

2 komentarze: