babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 19 listopada 2019

19.11.2019 Czas biegnie

coraz szybciej i właśnie sobie uświadomiłam , że do świąt miesiąc i trochę , a do zakończenia spraw firmowych dokładnie miesiąc, bo 20 grudnia tradycyjnie wszyscy zamykają rok . Znaczy pełna mobilizacja. Praca poszła nam dziś szybko . Synowa szybko się wszystkiego uczy i całkiem fajnie nam się razem pracuje. Wielu spraw jeszcze nie mogę jej powierzyć bez mojego wsparcia , ale ogarnia. Co mocno mi ułatwia pracę . Wprawiamy się we współpracy. 
Tydzień zapowiada się intensywnie , ale chłopaki zmobilizowane.  
Z tematów świątecznych mamy na razie plany na sobotnie zakupy.  Na razie nic więcej nie robię . Książka wciąż leży na półce i na razie nie mam czasu po nią sięgnąć. Ale... zrobiłam już listę życzeń do Gwiazdora , książkowych oczywiście życzeń. Na razie jeszcze nie dałam synowym , ale już wiem co chcę , a one wiedzą ,że najlepiej teściową uszczęśliwią słowem pisanym. 
W kalendarzu świat nietypowych dziś międzynarodowy dzień mężczyzn ( u nas nie obchodzony , a jeśli to jakoś w marcu chyba) i uwaga : dzień toalet ! (Czego to ludzie nie wymyślą ...) 

2 komentarze:

  1. Tak Dzień Toalet rzeczywiście ciekawy. Dobrze ze masz i pomoc i towarzystwo. Ksiazki najlepszyn prezentem. Zawsze to mówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki , no bo co ? Mam wszystko czego mi trzeba , a słowa pisanego nigdy dosyć.

      Usuń