babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 27 czerwca 2019

27.06.2019 Takie tam sprawy babusine

nie wiele ich dzisiaj .  Sezon ogórkowy tak zwany w całej okazałości. Syropek wczoraj ugotowałam . Pachnie pięknie , smakuje też . Do wody i cukru dodałam sok z połowy cytryny . Tak odrobinę ,żeby przełamać smak. Koloru nie trzyma , zrobił się miodowy. Dodałam więc odrobinkę fioletowego barwnika . I teraz wygląda bardziej lawendowo . Barwik bez smaku więc niczego to nie zmieniło. Jeszcze tylko muszę zapasteryzować i gotowe. 
Sprawa wyjazdu przyklepana . Zarezerwowane noclegi , niedaleko Lwówka . Z opcją bezpłatnego odwołania na wszelki wypadek . 

5 komentarzy:

  1. Wow! Na wspaniałej imprezie będziecie! O znaczeniu światowym! Nic, tylko pozazdrościć! Ale jak nie
    Wy to kto? Mam nadzieję, że dokładna relacja będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na dwóch , bo jedno to giełda minerałów czyli Agatowe Lato i druga to Castel Party w Bolkowie czyli zjazd miłośników gotyku i fantastyki. Relacja będzie , a jakże.

      Usuń
  2. Przypomnij mi o tym wyjeździe, bo chyba mam sklezorę i nie kumam. Syrop lawendowy jest i to najwazniejsze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już o tym . Wybieramy się na krótki urlop na dwie imprezy Agatowe Lato i Castel Party. Pierwsze to minerały - liczę na ciekawe okazy , a drugi to Castel Party czyli największy w Europie festiwal mrocznych klimatów. I trochę zwiedzania Dolnego Śląska na dokładkę. Mam nadzieję ,że się uda wyjechać.

      Usuń
    2. Gdzieś mi ta informacja uciekła albo rzeczywiscie skleroza. Zapiwuada się super zwłaszcza ta Castel Party. Koniecznie jedźcie . :)

      Usuń