babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 10 czerwca 2019

10.06.2019 Prezent

od małżonka przyjechał dziś prosto do firmy . Trzeba przyznać ,że wygląda ładnie, choć z nieco innej bajki niż moja ulubiona i nie jestem przyzwyczajona do złocistości . Nabiorą patyny , bo oprawa jest z brązu i tylko delikatnie pozłacane fragmenty.  Oprócz kompletu biżuterii miłe dodatki ; po pierwsze łańcuszek srebrny w komplecie , co się rzadko zdarza . Zwykle łańcuszek trzeba kupić osobno. I gratisiki ; śliczna saszetka w stylu wschodnim i próbka arabskich perfum . Dość kontrowersyjnych bym powiedziała , ciężki , zmysłowy zapach na wieczór ale ciekawy ; chyba jaśmin, piwonia i nie wiem co jeszcze , jakieś żywiczne drzewa . Wszystko pięknie opakowanie w czarną , satynową bibułkę . Faktycznie wschodni klimat. Pokażę za niedługo . Fotkę nawet zrobiłam , ale nie miałam jeszcze czasu robić . 
Lato zapowiada nam się pracowite. Przy tych upałach będzie ciężko . I nie wiem czy na "agatowe lato" i castle party wyrobimy . Na razie mamy taki plan , ale jak wiadomo nie od dzisiaj , planowac to my sobie możemy...  

4 komentarze:

  1. Ten zapach to może być OUD. To cudny zapach, ale nie szafuj z perfumowaniem się, bo te orientalne zapachy w olejku rozwijają się w ciągu dnia i po kilku godzinach może nawet głowa rozboleć.
    Piękne prezenty....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu! Zapach jest faktycznie bardzo mocny ( nazywa się inaczej) nawet nie otwierałam fiolki , a czułam kilka godzin.

      Usuń
  2. Aż czekam z niecierpliwością na zdjęcia. Piękny prezent i piękne dodatki. Wschodnia bajka zawsze piękna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń