babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 23 maja 2019

23.05.2019 Prawie cud

Moja matka spłaciła dług w spółdzielni mieszkaniowej . Wprawdzie pomyliła kwoty i nadal jej brakuje 15 zł ale jednak spłaciła. Dziś znów byłam z matką na badaniach psychologicznych , na drugiej wizycie. Wyniki za dwa tygodnie i jeszcze jedna wizyta u neurologa. I będzie wszystko wiadomo. Na razie nie wygląda to źle. Póki co matka zbiera się na wybory . A jak usłyszała , a raczej zobaczyła na płocie zdjęcie swojego idola z dawnego SLD to doczekać się nie może.  Ja mam mieszane uczucia , ale te wybory są takie zerojedynkowe , więc wybór właściwie jest jeden . Na razie strasznie się kandydaci żrą i ktoś mniej zorientowany naprawdę może zgłupieć . 
Z innych spraw nadal rośnie ilość zleceń i chyba już zacznę grafik na lipiec układać , inaczej nie damy rady. No i jeszcze plan urlopów muszę zmieścić . Ale to brzmi: plan urlopów , jak bym miała ze setkę ludzi! Jakoś to zorganizuję . Zaklepuję sobie termin weekendowy  w połowie lipca na "agatowe lato" ale małe szanse, ze nam się to uda jak będzie robota. 
Pogoda szaleje . Wczoraj upalnie , dziś tylko 17 stopni. To akurat mi nie przeszkadza. Deszcz pada przelotnie , ale jednak pada . Na południu podtopienia 

2 komentarze:

  1. Czyli jak chodzi o matkę to pozytywnie. Jak chodzi o pracę bardzo pozytywnie. Jak chodzi o pogodę nie najciekawiej
    . Może jednak powodzi nie będzie. W sumie bilans na plus. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda mnie nie rusza , może być każda . A tak w sumie to na plus

      Usuń