babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 2 kwietnia 2019

2.04.2019 Dzisiaj wpisy będą dwa


jeden taki jak zwykle , codzienny i drugi niepolityczny . Wyszedł mi przydługawy więc podzieliłam na dwa . 
Malowanie definitywnie skończone. Majster nie był szczęśliwy z powodu poprawek ale zrobił . Cieszyłam się wczoraj ,że jest ładnie i okazało się ,że za wcześnie się cieszyłam. Sprawdziło się ; nie należy chwalić dnia przed zachodem słońca. Wszystko było idealnie dopóki nie podłączyliśmy lampy sufitowej . Światło wydobyło wszystkie niedoróbki. Mało się nie rozchorowałam . Starszy syn był akurat u nas , poprawił od razu jedno odparzenie i jedno wybrzuszenie na suficie , a resztę zostawiliśmy majstrowi. Udało mu się naprawić szkody. Drugą wpadkę mieliśmy z kinkietami . Ciężko znaleźć takie jak chcieliśmy o odpowiedniej wysokości ( chodziło o to , żeby za bardzo od ściany nie odstawały i świeciły w dół ) . Jedna firma nas wystawiła, czekaliśmy 6 tygodni i nie doszły , w drugiej firmie zamówiłam , zgodnie z opisem  wysokości 26cm . Przyszły , a i owszem ale wysokości 36 cm . Odesłałam. Mężuś zamówił w trzeciej firmie. Niby zapowiadają dostawę w ciągu 6 dni , ale mam mieszane uczucia. 
Od jutra sprzątanie i meblowanie . Mężuś zaszalał i kupił nowego samograja. I to nie byle jakiego . Fajnie będzie posłuchać muzyki na dobrym sprzęcie.  
W mieście już swiątecznie; na rynku zadomowił się gigantyczny , wielkanocny zając . jest naprawdę ogromny , co najmniej jak świąteczna choinka. 
I to tyle w tym wpisie , drugi będzie trochę dłuższy.


2 komentarze:

  1. Hania ja wiem że jak widzimy niedorobki to cierpimy. Ale udało się naprawić i może zgodnie z zasadą "do trzech razy sztuka" i kinkiety dojdą takie jak trzeba. Do Świąt rzeczywiście coraz blizej. I będą naprawdę wiosenne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że tym razem się uda z kinkietami .

      Usuń