babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 23 sierpnia 2018

23.08.2018 Koniec wakacji z wnusią

Spakowała swoje rzeczy i pojechała do domu z rodzicamni . Obdarowana podobnie jak ja kiedyś przez moją babcię , kompotami i soczkiem domowej roboty. Oczywiście nie w takich ilościach jak ja przywoziłam z wakacji , ale jednak . Mała była zadowolona ,że spędzała wakacje u dziadków - nie ważne , że na drugim końcu miasta , ale bez mamy i taty. Teraz kolej na wnuczków. W sobotę zabieramy ich do parku zabaw ; będą dmuchańce, napowietrzna wioska , park linowy , przejażdżki kolejką i na kucykach , a poza tym ogromne owady , interaktywna piaskownica (cokolwiek to jest ???) , park miniatur , dinozaury i jeszcze mnóstwo innych atrakcji. 
Z innych tematów  remonty prawie skończone . Pomalowałam drugą futrynę i dziś z synem przykleiliśmy tapetę w miejscu gdzie stanie płaska szafa . Zostało przyklejenie ozdobnej listwy dookoła wanny , kilka poprawek silikonem koło lustra i czekanie na meble. No i dokończenie sprzątania , choć najgorszą część , tę z pyłem i kurzem  mam już z głowy.  I wreszcie powynosimy wszystkie narzędzia , drabiny , puszki z resztkami farb i temu podobne.  
W pracy niby nic szczególnego , ale drobiazgi wręcz się mnożą . Małe ale zajmujące. Za kilka dni zacznie się szaleństwo związane z końcem roku. 





2 komentarze:

  1. Żeby było sprawiedliwie teraz chłopcy. I zestaw zabawowy inny Zresztą Twoja Wnusia to już panienka i towarzystwo. Juz nie mogę się doczekać kiedy pokażesz łazienkę. Prawie koniec wakacji. Jak co roku. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę , najpierw meble , a te już będą na dniach . No tak , wakacje , nie wiem już który raz w życiu pytam "a co to jest"?

      Usuń