babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 1 października 2017

1.10.2017 Czas leci

jak szalony . Już październik ! Jak i kiedy ? Przecież dopiero co wyjeżdżaliśmy na weekend z motorówką ! A tu już październik.  Za kilka tygodni nasz najmłodszy wnusiu skończy 2 latka , potem Święto Zmarłych , Świętego Marcina i już czas o prezentach myśleć . I znów rok za nami ? Ano ... 
Czas pędzi i nie chce zwolnić . Ja dziś zwolniłam , zdecydowanie . Głowa już mi dziś nie dokucza , może po prostu wystarczyła solidna porcja świeżego powietrza , którą złapałam wczoraj przy garażu. Jednak dałam sobie spokój z z robotą , zaliczyłam długie moczenie w wannie , trochę poczytałam , pooglądałam katalogi od Luci , trochę pooglądałam ulubione programy i generalnie obijałam się cały dzień . Zaczęłam też sobie robić na igliczkach narzutkę w kolorach jesieni . Mam tych włóczek mnóstwo sprutych ( do sprucia też jeszcze coś - nie coś zostało ) więc coś tam robię . W planach mam kapelusik retro z katalogu od Luci , ale jak się dopatrzyłam i doczytałam to mam za mało zielonej włóczki , bo tylko 100 gram a potrzeba 200 . Muszę więc coś zorganizować . Na razie już załapałam , że szydełko to po włosku to "uncinetto" , bo katalogi są po włosku . W katalogu kapelutek jest szary ale ja chciałam sobie zrobić do mojej włoskie kurteczki a ona jest w kolorach zielono-granatowych więc będzie zielony. Ambitnie idę , bo wszystko po włosku , ale może się uda. 
Tak poza tym upiekłam chlebek na maślance . Wyszedł pyszny ! 

2 komentarze:

  1. Popatrz jaka dodatkowa korzysc. Nauka wloskiego. Kapelutek zielony to brzmi doskonale. Dobrze że masz spokojne godziny za sobą bo ten czs znow pędzi i ni jak nie chce zwolnić. :)**!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, może się przy okazji czegoś nauczę . Z torebkami będzie kłopot , bo od godziny błądzę po cyberprzestrzeni i na razie nie znalazłam takich fajnych półproduktów do produkcji torebek jak w katalogach. Bigle, kółka łańcuszki tak , ale już np, wkładów na dno czy ozdobnych brzegów już nie. Coś wymyślę , parę technik pamiętam . aha, odkryłam też wzory na szydełko tunezyjskie

      Usuń