babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 7 października 2017

7.10.2017 Znów sobie popracowałam

jak to w sobotę . Zaczęłam od zakupów i zaniesienia butów do szewca ,a potem zajęłam się tematami domowymi. Wysprzątałam kuchnię , ale tak na błysk; okna , szafki , okap, piecyk ; no każdy zakamarek. Wyprałam firanki w całym domu i w ogóle kawał roboty odwaliłam . Ale mam to z głowy . Zostały mi łazienki i przedpokój - tu akurat do remontu i zamierzam go niebawem zacząć . I do Gwiazdki mam większe porządki z głowy . Następne większe sprzątanie na Święta.  Po drodze  jeszcze kilka rodzinnych imprez i Święto Zmarłych . Myślę ,że uda mi się pojechać na groby babci i dziadka .  Po obiedzie pojechaliśmy na chwilę do biura , przełożyć kolorowy pasek na biurku mężusia . Trochę nie zagrał nam odcień , zamiast amarantu wyszła fuksa. Zamówiliśmy inny , który nawet dość szybko nam dostarczono , ale nie było czasu go wmontować . Kiedyś trzeba było się tym zająć . Szybko poszło , choć połowę biurka trzeba było rozmontować. Ledwie wróciliśmy a przyjechała teściowa ze Szwagroską . Pogadaliśmy , poczęstowałam kolacją i tyle. Szwagroska jak zwykle narzekająca , a powinna się cieszyć emeryturą . Jako nauczycielka mogła iść wcześniej i jeszcze narzeka. Ten model tak ma . 
A teraz luzik . Popijamy herbatkę i oglądamy jeden z dwóch jedynie słusznych filmów czyli "Królestwo Niebieskie". 
Właśnie dostałam informację ; na zieloną bluzeczkę się nie załapałam ; model wyprzedany . :((( Eeeeeee... Innej nie chcę . W ramach rekompensaty dali mi kod na darmową przesyłke , jeśli zechcę zamówić coś innego . Pomyślę . 

4 komentarze:

  1. W domu blysk. Inne sprawy ogarnięte. Czyli czeka Cię zasłużony niedzielny odpoczynek. Szkoda bluzki ale może wypatrzysz gdzie indziej. **!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatrzyłam bluzkę , rozmiar większą , ale z tym sobie bez trudu poradzę , zwłaszcza, że mam dobrą maszynę do szycia i już trochę wprawy w szyciu.

      Usuń
  2. Ja Tez w t'en week-end nic Tylko pracuje... Alé wlasnie skonczylam ruchomy w czas. Jutro o 6 pobudka I znow caly tydzien Na rozpedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki nasz wybór ; praca i praca , ale ja nie narzekam , nuda by mnie zabiła. Spokojnego tygodnia

      Usuń