babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 12 lipca 2017

12.07.2017 Sprawy babusine

Znów takie same. Dzień minął dość szybko i znów bez nadmiernej ilość zdarzeń. Odwiedził nas po raz pierwszy handlowiec , z którym od wielu lat współpracujemy . Fajnie nam się gadało nie tylko o sprawach zawodowych. 
Za polityką nie nadążam . Wymyślili nowy podatek dla niepoznaki zwany opłatą paliwową , która notabene już w cenie  paliwa jest od dawna . Paliwo pójdzie w górę o 25 groszy. Przeliczyłam sobie ;
przy moich wydatkach zapłacę w ciągu roku 156 zł więcej , niby nie dużo , ale mój małżonek i chłopaki , już po 480 zł rocznie od samochodu, czyli wydatki firmy wzrosną o niecałe 1600,00zł. A to tylko w sytuacji gdy jak w ubiegłym i w tym roku będzie więcej zleceń na miejscu . Jeśli więcej będzie poza najbliższą okolicą np. w Poznaniu, Gorzowie , czy jeszcze dalej to koszty będą dużo większe. Będzie trzeba podnieść ceny usług żeby wyjść na swoje. I tak zrobią wszyscy a to w konsekwencji uderzy w odbiorców końcowych . Za podwyżką paliwa pójdą w górę ceny żywności i usług , biletów autobusowych , przesyłek i td. To uruchomi inflację , a z inflacją jest tak,że jest jak żywioł. Nie daje się opanować .
No dobra , nie będę się stresować cenami paliwa , odbijemy sobie na klientach ( nie tylko my zresztą), bo tak się to skończy. 
Mój ogródek się rozrasta , kwiatki aż wylewają się na kostkę brukową i zadomowiły się w nich pszczoły.
Oblepiłam segregator . Tym razem motywem są myszki. Jeszcze kilka wykończeń , polakierowanie i będzie gotowy . 

4 komentarze:

  1. No tak. Efekt domina zadziała. Co z tym naszym krajem będzie. Zdjęcie ogródka poproszę i segregatora również. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię i pokażę ale w weekend. Też się zastanawiam nad naszym Krajem i coraz bardziej mnie to wszystko przeraża

      Usuń
  2. Teraz jeszcze jakis kolejny pomysł z sadownictwem, ale nie zgłębiałam. Tato mi dzis mówi przez telefon " jak przyjedziesz to sama zobaczysz i pogadamy" ale czuje, ze go krew dosłownie zalewa... Mama natomiast dzis mi po zakupach przekazała, ze coraz trudniej jej jest dostać produkty... W Carrefourze mówi, ze beznadzieja połowa pustych półek, w Swarzedzu rzeźnik zszedł na psy czyli zero jakości i wyboru... I nawet mi rzuciła chyba PRL wraca... A ja juz sie boje he, he choc mało mnie to w sumie i obchodzi i dotyczy. Przykro tylko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zakupami nie ma problemów . Można wszystko bez problemu kupić i w dobrej jakości, choć akurat nie w cerfurze i nie w tesco. Kiepskiej jakości mają towar. Ja kupuje w polskich sieciach , społem , polo , twoj market , często tez w lidlu a mięso i wędliny w prywatnych , sprawdzonych sklepikach . Z sądami faktycznie jest zadyma i to koszmarna . Tak w praktyce niezawisłość sądów czyli podstawa i sens ich funkcjonowania odchodzi do historii - cofamy się do PRL , ale to bardzo obszerny temat ,nie do opisania w kilku słowach.

      Usuń