babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 31 stycznia 2017

31.01.2017 I już koniec miesiąca

a dopiero co szykowaliśmy się do Wigilii i Sylwestra... Dzień jak każdy inny ; mnóstwo drobnych i jeszcze drobniejszych spraw. Odpycham po kolei . Dziś miałam życie mocno utrudnione , bo za ścianą ktoś robił remonty i cały dzień niemal bez przerwy ryczała mi nad głową wiertarka. Za to w domu mam dziś spokój i całe popołudnie czytałam książkę . Nie wiem na razie co o niej myśleć . Nie zachwyciła mnie a przeczytałam już prawie połowę . 
Właśnie zapełniłam kolejną puszkę po kawie . Czas moje pięciozłotówki wymienić na papierowe . Do wiosennego remontu łazienki zdążę jeszcze z jedną nazbierać . 
Słucham wiadomości na kanale biznesowym i szczęka mi opada ; w Wielkiej Brytanii nie można mówić "kobieta w ciąży" tylko "osoba w ciąży" . W imię poprawności ! Nadmiar dobrobytu przewrócił ludziom w głowie . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz