babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 25 października 2016

25.10.2016 Sprawy babusine

Nasz najmłodszy wnusiu obchodzi dziś swoje pierwsze urodziny ! Kiedy to zleciało ???? Świętujemy w najbliższą niedzielę. Rośnij zdrowo Maluchu i radośnie poznawaj świat !
W pracy urwanie krawatki , oględnie mówiąc . Cały dzień spędziłam dziś przy komputerze . Pisałam i pisałam , ofertę za ofertą . Po drodze załatwiałam inne tematy, które się nawinęły. Oczywiście nie ze wszystkim zdążyłam czyli jutro zaczynam od nadrabiania. Na szczęście to tylko dwie reklamacje ale czas też zajmują . Przed końcem teoretycznych godzin pracy musiałam jeszcze wyskoczyć do klienta, bo chłopakom zabrakło jednego ( aż) modułu do instalacji . Poszłam z przyjemnością , bo klient ma swoją siedzibę po drugiej stronie parku , tuż obok szkoły do której chodzi wnusia więc zrobiłam sobie spacerek przez jesienny park. Jest piękny o tej porze roku , choć dziś było trochę mokro po porannym deszczu i brak słońca. 
Popołudnie z żelazkiem w ręku . Nie wysilałam się i tym razem , wyprasowałam tylko kilka koszul mężusia . Reszta ? A przy czasie . Tak wiem , ostatnio się powtarzam "przy czasie" to aktualnie najczęściej używany przeze mnie zwrot. 
Czas , czas to mój sprzymierzeniec ale i moje przekleństwo ... Ciągle go gonię , ciągle mam go za mało i ciągle mylę daty. Taka sobie przypadłość. 
 Rok mija dziś też od wyborów i znów się powtórzę ; tak źle w Kraju nie było od czasu stanu wojennego . Aż nie chce mi się o tym myśleć . 

2 komentarze:

  1. Dla Wnusia szczęścia. Czas i dla mnie jest ekspresem w życiu. Jesień w Italii na tym samym chyba etapie co w kraju. Nigdy tak szybko nie przyszła. Udanych urodzin. "
    :)***

    OdpowiedzUsuń