babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 18 października 2016

18.10.2016 Wtorek i po wtorku

czas leci w tępie szaleńczym . W pracy dzień narwany jak to zwykle u nas. Nie wyrobiłam się ze wszystkim . Trudno , poszaleję jutro z samego rana , choć i tak muszę się urwać do miasta , a konkretnie do straży miejskiej. Narozrabiałam . Zaparkowałam się na płatnym parkingu i nie wykupiłam biletu z roztargnienia i ilości spraw na głowie. Jak wróciłam , to znalazłam za wycieraczką wezwanie do zapłaty. Nie miałam już czasu , żeby tam iść i zapłacić. Podskoczę jutro rano . Pewnie doliczą mi mandat ale , co tam. 
A poza tym to kupiłam dziś mnóstwo środków czystości , mop i taką specjalną łapę do mycia okien .mam zawalony cały samochód. W sobotę wchodzi ekipa sprzątająca . Zatrudniamy emigrantów z Ukrainy do tej roboty. W sumie mogłyśmy się zmówić z dziewczynami ale po przemyśleniu sprawy stwierdziłyśmy, że damy zarobić innym, zwłaszcza, że zaproponowali śmieszną wręcz kwotę , bo tylko 200,00zł. Może im coś dołożę, jak się wywiążą należycie. 
A w ogóle to wariatka ze mnie; w tesco już oferta świąteczna od kilku dni na półkach leży , no i dziś skorzystałam ; kupiłam biało- błękitno-srebrne ozdoby. Oczywiście , nie odmówiłam sobie. Dekoracja  świąteczna będzie w takich własnie barwach , przypominających zimowy dzień i zamarznięte jezioro. Nawet pani na kasie się zdziwiła, że już kupuję . No , ja też się sobie dziwię ... Aha , znicze też kupiłam , ale te już za kilka dni będą potrzebne. Jeszcze kilka mniejszych dla znajomych i dalszych krewnych muszę dokupić.  
I na koniec mam dobrą wiadomość . Moja przyjaciółka już po operacji guza mózgu. Spotkałam jej męża w markecie i to on przekazał mi tę wiadomość . Przełożyli jej ten zabieg , miała mieć w połowie sierpnia. Guz okazał się nie złośliwy . Bardzo się cieszę .  
P.S. Zapomniałam ,że dziś nasze branżowe święto!  Babiszonku, jeśli się tu kręcisz , wiesz o czym mówię : najlepszego ! 
   

4 komentarze:

  1. Jak to dawno było ,kiedy to święto miało moc . I medale rozdawali i premie i ciasto było i kawa :( . A teraz tylko robota i użeranie się z nimi , bo współpracować trzeba a nie ma z kim :( Ale zakupy zrobiłaś fantastyczne .Super że zleciliście prace porządkowe , my też dajemy innym zarobić . Pozdrawiam świątecznie , gdyby nie Ty to bym nawet o tym święcie nie pamiętała .Dzisiaj pamiętam tylko o terminach podatków i moich wnukach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie pamiętałam ,ani nikt z nas , dopiero wieczorem do mnie dotarło, że to ten dzień .

      Usuń
  2. Hania to ja z życzeniami i dla Ciebie i babiszonka, ktory kiedyś się u mnie ujawnil. Wszystkiego dobrego kochane.
    Co do ozdób świątecznych to teraz przynajmniej kupisz spokojnie a co masz to masz. W Italii ich jeszcze nie widziałam ale lada moment się pokażą bo tu choinkę ubieramy 8 grudnia i stawiamy szopki w domu. Rzeczywiście kwota śmieszna, jak za wielkie sprzatanie. Buziaki i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon ozdób świątecznych dopiero przyjdzie , na razie to tylko taka niewinna wprawka : gwiazdka i trzy reniferki.

      Usuń