babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 9 września 2016

9.09.2016 Lato na całego

jeszcze teraz wieczorem upalnie , choć dzień coraz krótszy . Byłam po następną porcję gruszek , wyruszyłam około 18.30 i ledwie zdążyłam przed zmrokiem . Przywiozłam koszyk gruszek , kilka ostatnich jabłuszek i zielsko do bukietów. Tak, takie zwykłe zielsko z rowu . Wdzięcznie wygląda w charakterze ozdoby . Nie wiem jeszcze co z tych gruszek powstanie , kompotów mam już całkiem sporo . Może po prostu wrzucę do lodówki i będziemy je podjadać . Akurat te nasze mogą długo leżeć . 
W pracy miałam dziś trochę pisania , głównie faktur i ofert. Koniec wakacyjnego luzu . Roboty się znów mnożą. A poza tym biegałam po mieście i załatwiałam różne drobne ale konieczne sprawy ; odwiedziłam księgową , potem odebrałam i wysłałam pocztę , po drodze kupiłam Newsweeka i październikowe już Moje Mieszkanie oraz taśmę klejącą do pakowania paczek ( idzie tego u nas na morgi - jedzą to czy co?) , zaniosłam koszulki do firmy , która robi nadruki reklamowe , a potem w drodze powrotnej zajrzałam na chwile do dwóch lumpexów . W drugim wpadła mi w rączki niesamowita spódnica , z tkaniny imitującej zamsz w kolorze dojrzałych orzechów laskowych . Kolor może nie do końca taki jakie lubię najbardziej ale fason wprost idealny . I na dodatek jakby szyta na mnie , co rzadko się zdarza , zwykle jak mi się coś spodoba , to okazuje się za małe. Zaszalałam i kupiłam , za oszałamiającą kwotę 8,50 zł Jak ją odświeżę , to posłuży mi całą jesień. W ogóle miałam dziś dzień na szaleństwa zakupowe. Po pracy pojechałam do lidla i też zrobiłam zakup; poncho , zwykłe , proste , czarne , bez dodatkowych ozdób. Mam co prawda robione własnoręcznie na drutach, ale po kilku latach noszenia straciło na wyglądzie i jakości . Spruję i na coś przerobię . Nie wiem na co , ale jakaś wena twórcza na pewno mnie najdzie jak znam swoje możliwości. Na koniec jeszcze odebrałam od czyszczenia mój zimowy płaszcz. 
Teściowa zostaje w szpitalu , przynajmniej do poniedziałku . Wyniki jej się poprawiły , po kroplówkach , ale i tak ją zostawiają na dalsze leczenie.
Jutro planujemy zakładać trawniczki i skalniaki pod naszym nowym biurem , a wieczorem przywiozą nam młodszego wnusia na nocleg. Młodzież obiecała pomoc naszemu pracusiowi w remoncie kuchni.Starszy wnusiu zostanie razem z dziećmi pracusia pod opieką naszej młodszej synowej, a synalek będzie pomagał w pracach remontowych .  Ot i wiejska samopomoc , ale w gruncie rzeczy podoba mi się taki sąsiedzko - koleżeński układ.

2 komentarze:

  1. Układy sąsiecko koleżeńskie nie do zastapienia. Zakupy świetne a gruszki rzeczywiście najlepiej jeść, jak się dobrze przechowują w lodówce. Też masz wypełniony dzień. Widocznie tak już mamy. Całuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało którego dnia nie mam wypełnionego . Tak sobie wybrałam ale może i dobrze, bo człowiek chce czy nie chce musi być aktywny

      Usuń