babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 6 września 2016

6.09.2016 Zwykły dzień

zwykłe zajęcia . Dopiero po południu zajęłam się gruszkami . Jeszcze muszę je załadować do słoików, a jutro jadę na działkę po następne. Szkoda, żeby się zmarnowały , bo są pyszne , choć pojęcia nie mam kto to wszystko będzie jadł. 
Przyszły dziś zamówione ciuszki ; żakiet i bluzeczka. Bluzka ma śliczny bardzo ciemno czerwony kolor ,aż się zdziwiłam , bo na zdjęciu w katalogu wyglądała bardziej blado. Żakiet z dżerseju okazał się gruby . Taki na zimę , choć nie ma podszewki. Myślałam ,że będzie cienki , ale to dobrze , na jesienne chłody pod poncho będzie akurat . Tak więc do jesiennych chłodów jestem przygotowana . 
Teraz muszę zadbać o garderobę mężusia; jakieś dżinsy i płaszcz na zimę . W marynarkę i koszule zaopatrzyłam go w sklepie z modą włoską . 
Wierzba za oknem zaczyna dostawać złociste listki.  Pora chyba zaczynać jesienne robótkowanie . 
Aha , jeszcze to ;

Te duże ciemne kamyki to kwarc dymny , w pięknym , czekoladowym odcieniu, czerwone kropelki to granat , reszta to mieniące się markazyty i srebro




 

7 komentarzy:

  1. Ten naszyjnik jest niewyobrażalnie piękny! !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo piękne są kamienie , a wyroby z markazytami mają swój szczególny styl.

      Usuń
  2. Ten naszyjnik jest niewyobrażalnie piękny! !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw przeczyta lam a teraz napiszę, bo zmieniam przeglądarkę, żeby komentować u Ciebie i u tych co mają Bloogera. Komplet absolutnie unikatowy i przepiękny. A zwyczajne dni są piękne. Ja teraz je doceniam. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja też lubię zwykłe dni . Przy tym wariackim trybie życia jaki prowadzimy to przyjemna odmiana .

      Usuń
  4. p.s. Miło mi ,że mój komplet Wam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet piękny, taki dostojny i bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń