babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 4 września 2016

4.09.2016 Prezentowo

Właściwie to nasza rocznica wypada tak naprawdę dopiero jutro, ale jak już wiadomo świętowalismy wczoraj na działce a dziś był dzień prezentów. Mężuś postanowił zabrać mnie na zakupy ,żebym sobie coś wybrała. Jak zwykle miał na myśli złotą biżuterię więc jak wspomniałam o kolczykach to od razu sobie wyobraził złote. Ja jednak mam słabość do srebra , szczególnie takiego lekko spatynowanego i kamieni . No i wybrałam sobie , bardzo stylowe , z kwarcem dymnym i granatem w roli głównej w oprawie ze srebra i markazytów . A mój małżonek do kompletu dołożył mi jeszcze wisiorek z łańcuszkiem . W sumie komplet jest unikalny. Kiedy pani ekspedientka pakowała mi go do ozdobnego pudełka , wysłanego ciemnozielonym flokiem efekt przerósł moje wyobrażenie . Cos pięknego! Od razu zobaczyłam go na mojej nowej ciemnozielonej sukni . Będzie idealnie pasował . Choć mam też inną koncepcję jeśli chodzi o dodatki do tej sukni . Zrobię jakąś fotkę przy dziennym świetle i się pochwalę przy czasie.  Mężuś po dokładniejszym przyjrzeniu się przyznał ,że z pewnością jest unikalny i na pewno różni się od tego co noszą inni. Po zakupach pokręciliśmy się jeszcze po M1 i Ikei , kupiliśmy kilka drobiazgów i wróciliśmy do domu . W Ikei planowaliśmy obejrzeć stoły do salki konferencyjnej , ale zniknął cały dział biurowy. Być może trafiliśmy na jakąś zmianę ekspozycji.  Uzupełniliśmy też zapas kawy do naszego ekspresu , ale tylko o nowości, tak dla eksperymentu. Po powrocie wręczyłam prezent mężusiowi  . Zamierzałam jutro , ale skoro dziś dzień na prezenty to swój też dostał . Ucieszył się , bo lubi ten zapach . Tym sposobem nasze święto miało swój ciąg dalszy . 
Pokój pachnie lawendą . Obcięłam krzaczek , który niedawno kupiłam i rozłożyłam do suszenia .
A poza tym czas zacząć się przyzwyczajać do dłuższych wieczorów . Dopiero dziś zauważyłam ,że jakoś szybko zrobiło się ciemno. Wcześniej jakoś nie docierało to do mnie, chyba dlatego ,że zbyt dużo się dzieje . 

7 komentarzy:

  1. To ja dziś pospieszę z gratulacjami z tej Okazji.
    Kochani wielu wielu jeszcze szczęśliwych lat w zdrowiu i wśród wszystkich najbliższych. Wszystkiego najlepszego.
    A komplet nie tylko mnie zachwyciła ale umieram z ciekawości, jak wygląda. Ja też mam słabość do srebra i złota biżuteria sobie leży. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie , również w imieniu mężusia. Focie zrobiłam ale nie zdążyłam obrobić . Jutro wrzucę .

      Usuń
  2. Onyks, gratuluję kolejnej rocznicy i życzę Wam wielu wspaniałych kolejnych wspólnych lat. No i czekam na fotkę :)
    Jaki zapach dałaś mężusiowi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo . Fotkę jak pisałam u Luci wrzucę jutro . Mężusiowi kupiłam zestaw Trussardi Uomo ; woda, żel do kąpieli i kosmetyczka .

      Usuń
  3. KOCHANI!!!
    TRWAJCIE TAK DO KOŃCA ŚWIATA I NAWET JEDEN DZIEŃ DŁUŻEJ!

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHANI!!!
    TRWAJCIE TAK DO KOŃCA ŚWIATA I NAWET JEDEN DZIEŃ DŁUŻEJ!

    OdpowiedzUsuń