babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 15 września 2016

15.09.2016 Kilka spraw babusinych

Nie zmarnowałam dziś ani minuty . W biurze miałam sporo pracy , koniec wakacyjnego luzu. Kasę do utylizacji wysłałam ( czyt. do zusu ) bo dziś piętnasty. Na razie się nie stresujemy ale prognozy gospodarcze na następny rok za ciekawe nie są a pomysły rządu zapowiadają zniszczenie prywatnych firm , szczególnie tych małych i mikro...  
W polityce , dno . A jeszcze znacznie  gorzej niż dno, to pomysł ekshumacji zwłok ofiar katastrofy TU154. Jak dla mnie to jest bezczeszczenie zwłok, a ci którzy do tego dążą to nic innego jak cmentarne hieny. Smutne to ... A kościół milczy .w tej sprawie .

Popołudnie i wieczór spędzam sama. Mężuś u klienta . Wolną chatę wykorzystałam na poprzymierzanie ciuchów ; nie źle wypadło. Pasują wszystkie , znaczy ,że waga w normie , choć trochę teraz dietuję według programu z czasów intensywnego odchudzania. Tak dla własnego , dobrego samopoczucia . Jak stracę ze dwa kilo to mi tylko na zdrowie wyjdzie. Po tej przedjesiennej przymiarce przygotowałam sobie szycie. Przykroiłam materiały na jesienne powłoczki na poduszki, jedną gotową ozdobiłam aplikacją z szydełkowych słoneczników  i naszyłam aplikację z klonowych listków, które zrobiłam kilka dni temu . W sobotę wszystko to pozszywam na maszynie. Będzie kolorowo ! Pomalowałam też pierwszą warstwą akrylu  pudełko na długopisy , ozdobię je decoupagem . Mam już gotowy listownik na różne domowe szpargałki np. podręczne przepisy i kartki na notatki , teraz robię stojaczek na długopisy. Wieczory już coraz dłuższe , trzeba sobie zajęcie znaleźć. 
Mitenki skończyłam wczoraj . Szydełkowe robi się bardzo szybko. 
Wieczór okazał się chłodny mimo upału , który panował w ciągu dnia. Zielona chusta , którą robiłam latem spełnia właśnie swoje zadanie chroniąc przed wieczornym chłodem. Ale tak to już będzie ; jesień już bardzo , bardzo blisko i zapowiadają załamanie pogody .  

W skrzynce na listy znalazłam dziś aż dwa katalogi Ikei . Przejrzałam , ale nic atrakcyjnego nie proponują .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz