babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 7 czerwca 2016

7.06.2016 Żeby nie było zbyt pięknie

i bezproblemowo , zaliczyliśmy wpadkę z dostawą płytek . Miały przyjść 3 rodzaje , białe gładkie, białe fala i niebieskie fala , a przywieźli białe gładkie , białe frezowane i niebieskie fala . Osiem kartonów frezowanych poszło do wymiany - oczywiście znów czekanie na nową dostawę i robotę trzeba było odłożyć . Ale tak to jest jak się kupuje w markecie. Tyle,że akurat ta linia, która nam się spodobała jest dedykowana tylko dla le roy. Model mają w naszych sklepach , ale bez tych białych i niebieskich fal. No trudno . Na każdej budowie wpadki się zdarzają . 
Pracy miałam dziś mnóstwo . Właściwie cały dzień się coś działo , ale tak lubię , chociaż czasem mam dość . 
W domu kompletny luz , walnęłam się z książką na kanapie . Trochę koloru nabrała , choć jak na powieść obyczajową to trochę za bardzo oderwana od rzeczywistości. Doczytam do końca , bo w sumie czyta się przyjemnie. 
Zbliża się lato a z nim wolne soboty ( po prawdzie to prawie wolnych sobót miałam w tym roku więcej niż w jakimkolwiek innym , z powodu budowy i innych zdarzeń losowych) a skoro lato to i lista spraw na lato:
po 1. mycie okien obowiązkowe 
po 2. porządki gruntowne w sypialni z praniem poszyć od materaca
po 3.szycie , chodzą mi po głowie ambitne plany ; spódniczka dla wnusi i dla babci czyli mnie- najpierw muszę kupić odpowiedni dla babci materiał , dla wnusi już mam
po 4. żaluzje - gość z którym się umówiłam na pomiary nadal się nie odzywa, muszę poszukać kogoś innego 
po 5. przegląd szaf , zlikwidowanie rzeczy zbędnych , oddanie niektórych książek do biblioteki miejskiej ( co jakiś czas robię taką akcję z książkami , jakoś nie umiem żadnej wyrzucić , a nasza biblioteka przyjmie wszystko) 
po 6. mała przeróbka w sypialni , dołożenie dodatkowej komody na książki
po 7. kompoty - zapas wyczerpany , w piwnicy zostały same soki i konfitury
po 8. wycieczki rowerowe po okolicy 
po 9. robótkowanie na różne sposoby
po 10. Inne , co mi strzeli do głowy............

2 komentarze:

  1. Szczególnie te inne ... co Ci strzeli do głowy brzmi interesująco. Reszta bardzo ambitna. Jak Cie znam uporasz się z planami w mig. A u mnie zastój z planami. Tak sobie żyję z dnia na dzień i powoli mnie to nudzi. Budziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym , ale ostatnio średnio mi idzie realizacja czegokolwiek. Spraw na głowie więcej niż włosów

      Usuń