babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 21 stycznia 2016

21.01.2016 Dzień Babci

     Drogie Babcie aktualne i przyszłe ; najlepsze życzenia ! Dobrych życzeń nigdy za dużo a najmilsze są te od wnucząt . Dziś nas odwiedzili wnuczkowie - hurtem razem z dziadkiem , bo babć to u nich mnóstwo ; 4 prababcie , 2 babcie, 2 dziadków - jest kogo odwiedzać . Wnusia przyjedzie jutro , bo dziś pojechała z rodzicami - ma wakacje więc ją zabrali , normalnie byłaby u nas . Synowa pojechała dziś na badania . Wnuczkowie obdarowali nas czekoladkami i piękną , różową azalią w doniczce.
    Choinka się sypie i ozdoby same już z niej spadają , ale do soboty ją przytrzymam , jak skończy się kolęda to ją rozbierzemy . 
     Zostałam wrobiona w kolejne babciowe zadanie ; muszę uszyć strój misia na przedstawienie przedszkolne dla wnusia i pelerynę Batmana na balik. To drugie to Pikuś , ale miś ? Wyobrażam sobie jak powinien wyglądać , ale na razie pojęcia nie mam jak to zrobić. A czasu na to mało. No nic pomyślę . Może się uda.
    Własnie stwierdziłam ,że muszę jakąś tulistworkę zrobić na drutach lub szydełku dla najmłodszego wnuczka , bo jeszcze nie ma żadnej własnej . Wszystkie po starszym braciszku. Zabiorę się za to jak zniknie choinka , bo na razie mam utrudniony dostęp do koszyków z robótkami. 
     Dauglas przysłał mi kupony rabatowe , jeden z okazji urodzin ( kiedy to było ?) na 10% i drugi za wcześniejsze zakupy na 40zł. Razem to jest całkiem pokaźna kwota . Nie muszę się spieszyć , oba są ważne trzy miesiące. Miło. 
    Przyszły katalogi z wiosenną kolekcją . Nic szczególnego ale może coś sobie jednak wybiorę . Zawsze to miło powiększyć garderobę . Pomyślę , do wiosny jeszcze daleko.
    Zmarł mój ulubieniec Bogusław Kaczyński. Uwielbiałam słuchać jego opowieści o muzyce, kompozytorach , artystach , przedstawieniach ; bez niego noworoczny koncert z Wiednia nigdy już nie będzie taki sam [']. 
   



2 komentarze:

  1. Takie niestety życie miłe chwile przeplatają się ze smutnymi wiadomościami. Taki zlot wnucząt bezcenny. Dla tego święta warto być babcią. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Święto to jedno , w ogóle warto być babcią

    OdpowiedzUsuń