babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 20 stycznia 2016

20.01.2016 Sprawy babusine codzienne

Praca wre. Kończymy tematy ubiegłoroczne . Nareszcie przerzedziło się w biurze , można swobodnie przejść.
Papiery się nie przerzedziły niestety. Większą część dnia spędziłam przy komputerze , pisząc papierki. Poza tym uzupełniam towar na pólkach . Dostałam nowy monitor , jest ogromny . Czytam na nim z odległości metra z haczykiem oczywiście bez okularów.
A z innych spraw ... Wyszłam z biura późno .Czekałam na kolegów serwisantów i  moich chłopaków -zmówili się na szkolenie . I właściwie to wszystko. Załadowałam się pod koc . Jakoś mi dziś zimno. Pewnie zaliczę jakieś przeziębienie.
W tv i necie echa wczorajszej debaty.  Chyba jednak coś napiszę , choć nie w tej chwili. Znów mam jakieś de javu . Wstyd mi się do narodowości przyznać  - jak w 2005 -7.

Lista spraw do wiosny :
- uszyć rycerską tunikę dla wnusia na balik
-zrobić pudełko na biżuterię dla przyjaciółki
-opracować kolejne materiały do rodzinnej księgi
-naprawić naszyjnik z korali ( zerwałam latem i zapomniałam , dopiero teraz wpadł mi w ręce przy robieniu porządków)
-przeczytać nabyte ostatnio drogą kupna książki
-przerzedzić biblioteczkę,  nadmiar oddać do biblioteki miejskiej
-poszukać prezentu na 35 urodziny dla starszej synowej
-inne........................................................................(co mi strzeli do głowy) 


5 komentarzy:

  1. Taki monitor to jest ulga dla oczu. :) Plan robot zrobiony teraz tylko wykonać. Uważaj z tym przeziębieniem bo to jakiś paskudny wirus. Od razu go aspiryna C i innymi sposobami
    . :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym ,że ja bardzo dobrze widzę z odległości , gorzej jak czytam z kartki czy książki, dlatego muszę się do nowego rozmiaru przyzwyczaić

      Usuń
  2. O ja Cię! Jaka lista! Podziwiam!
    Ale jako emerytka już nic nie musze planować, na szczęście!
    Serdeczności podsyłam, jak zwykle w niedoczasie! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista tym razem skromna, bywały dłuższe . Planować nie , ale z czasem to u Ciebie cienko jak czytam. Buziaki

      Usuń
  3. O ja Cię! Jaka lista! Podziwiam!
    Ale jako emerytka już nic nie musze planować, na szczęście!
    Serdeczności podsyłam, jak zwykle w niedoczasie! :-)))))

    OdpowiedzUsuń