babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 21 grudnia 2015

21 a właściwie to już 22 .12.2015 Uuuuufffffff !!!

Mogę powiedzieć ,że od 20 minut mam chwilę spokoju . Babciowanie i pakowanie prezentów potrafi zmęczyć , a ja dzień miałam długi . Próbę odwołano więc miałyśmy więcej czasu na zabawy i pieczenie ciasteczek. Więcej szczegółów później , na jeden dzień wystarczy obowiązków i pracy . Przygotowania do świąt prawie na ukończeniu . Jutro zaczynam pichcić .

2 komentarze:

  1. Udanych wypieków Tobie i sobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wypiekach wyręcza mnie młodsza synowa ; jest w tym mistrzynią . Ja tylko pierniczki upiekłam i trochę ciasteczek. Upiekę jeszcze rogaliki z makiem , który zostanie mi od makiełek .

      Usuń