babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 27 listopada 2015

27.11.2015 Musze to zapisać , bo bardzo mi się podobało.

Moja wnusia wrobiła mnie w robienie szydełkowych braciszków Olafa z Krainy Lodu a sama grała w grę uczącą czytania na tablecie , gadała przy tym do mnie , kazała śpiewać kolędy ( podłapała od razu ze trzy ) a potem zaczęła wymyślać historyjki na temat listopada i grudnia . W jej wykonaniu brzmiało to tak:" grudzień już się zezłościł na listopad , bo chciałby żeby już padał śnieg , ale listopad pokręcił mu główką ; nie , nie , nie i powiedział ,że nie wolno bo musi jeszcze się zaopiekować kwiatami ,żeby na wiosnę wyrosły , bo kwiaty są piękne . A grudzień się kłócił ,że już czas na śnieg i elfy razem z gwiazdorem i św Mikołajem już pakują prezenty ale listopad na to kap, kap, kap , będzie padał deszcz a nie śnieg" . Fajne prawda ? Kiedy ją pochwaliłam ,że bardzo ładnie to powiedziała , uśmiechnęła się i spytała " naprawdę babciu ładnie powiedziałam ?" ale puchła z zadowolenia . 
Cudną mam wnusię ...
Zaszalałam znów dzisiaj i kupiłam dla niej sweterek - taki bardzo klasyczny, błękitny z przodem biało - granatowe rąby , z błyszczącymi guziczkami . Synowa się zburzyła jak zawsze, że za drogi. Kupiłam za pół ceny na wyprzedaży w 5 10 15 . Jeszcze dodatkowy rabat dostałam , bo mam kartę rabatową . Uwielbiam kupować ciuszki dzieciaczkom . Takich ładnych nie było jak moi byli mali ,a córeczki nie miałam więc tym bardziej teraz szaleję . 
W pracy jak zwykle , pęd i pośpiech . I coraz więcej towaru przychodzi . To wszystko trzeba w przyszły tydzień wypchnąć do klientów. Terminy spokojnie mogę umawiać już na drugą połowę stycznia przyszłego roku.
 Ze spraw świątecznych wymyśliłam prezenty dla dzieciaków i mężusia , no i dla siebie , ale jeszcze przemyślę czy na pewno chcę. Z prezentami dla młodzieży gorzej ale może na coś wpadnę 

2 komentarze:

  1. Piękna bajka , bardzo zdolną i kreatywną masz wnusię , ale cóż po takich dziatkach , wiadomo geny :) Pomysłów na prezenty , nie mam , chęci też nie mam . Byle zdrowie i " jakoś " to będzie , chociaż tego " jakoś " nie uznaję .
    Musi być super , czego i Wam życzę .

    OdpowiedzUsuń