babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 19 października 2015

19.10.2015 Kilka zaległych fotek i spraw babusinych

Nie wiem czy fatum prześladuje nas czy firmy kurierskie . Znów mam jazdę z przesyłkami. Tym razem wysłali nam serwer do Gdańska ! Jutro ma do nas wrócić. Łapy opadają . Na budowie znów kawał roboty do przodu ; hydraulik kończy układanie rur a murarze kładą już ocieplenie na podłogę , za chwile będą robić wylewkę . W domu luzik . Oglądamy debatę . Znów łapy opadają . Jedna gada nie na temat , druga gada czego to nie zrobiła opozycja . Załamka. 
Może już lepiej wrzucę te fotki. Fotek miałam więcej , ale z jakiegoś powodu uszkodziło mi się kilka plików w aparacie i poszły w niebyt.

Trochę jesieni "w domu i zagrodzie" 



Znany już widoczek z parku za moim biurem 

Ziemia niczyja - czyli skrót , którym czasem jeżdżę do pracy , unikając korków 


I nadal ziemia niczyja - miło popatrzeć od rana na takie kolorowe widoczki 



Jesień w domu          


W kolorze wrzosów 



 Z korbolkami ( dyniaczkami znaczy) 

Z jeżykiem , jesiennymi listkami i owocami 

Z pachnącym kominkiem 

A poniżej wczorajsza dekoracja stołu - jeszcze nie całkiem gotowa 

Buteleczki do nalewek - zrobione "na szybko ", ale z całkiem nie złym efektem 

A tu już z zawartością i w "czapeczkach" 



I na koniec moje ostatnie nabytki jubilerskie 


Kolczyki kamee na onyksie udekorowane markazytami - na fotce mi to nie wyszło ale pięknie się mienią  



I kolejny biały kruk : pierścień z wyjątkowo rzadkimi kamieniami  o nazwie helenit 
Kamień jest tak unikatowy ,ze nie ma nawet opisów w necie . Po długim szukaniu znalazłam maleńką wzmiankę na anglojęzycznych stronach wikipedii . Powstaje  z pyłów wulkanicznych z wyspy Św Heleny i tylko w tym jednym miejscu na świecie występuje .
  

2 komentarze:

  1. Hania jestem pełna podziwu i dla dekoracji i dla biżuterii. A jesień też przepiękna. Co do debaty szkoda gadać. Na szczęście mam to oszczędzone.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od polityki oderwać nie umiem , pasjonowało mnie to od wczesnej młodości

      Usuń