babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 4 stycznia 2015

4.01.2015 No dobra, wiem , lenię się

Prawie całą sobotę i niedzielę. Robię to co konieczne i czytam . Nie powiem , dobrze mi z tym. Z przyjemnością poleniłabym się tak jeszcze jutro i w Trzech Króli. Niestety , jutro czeka mnie dokończenie inwentury i nie wiadomo co jeszcze .
Przeczytałam opowiadania pana Sapkowskiego i kupioną na poczcie "Żonę Inkwizytora" -ciekawa , dobrze napisana  powieść z czasów Izabeli Kastylijskiej i świętego officjum. I jak świat światem znany wątek : jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze i władzę . A teraz czytam czwarty tom "Gry o Tron" czyli "Nawałnicę Mieczy , Krew i Złoto" . Jak na razie czytałam pierwszy , a ten dostałam na urodziny -trochę przypadkowy .  Moja młodzież raczej tego typu literatury nie honoruje , mogli po prostu nie wiedzieć ,że to któryś kolejny tom . Da się czytać , bo wydarzenia skupiają się tam wokół postaci , a nie chronologicznie . Można czytać równie dobrze od końca albo od środka.
Ksiąg rodzinnych nie ruszyłam . Jakoś zabrakło mi do tego zapału. Nadrobię jutro wieczorem albo a Trzech Króli. Mało tego tym razem.
Nowy telefon prawie rozpracowuję. Udało mi się nawet samodzielnie zrobić sobie dzwonek ; wgrałam sobie "Upiora w Operze" .  

4 komentarze:

  1. Ja też przeleżałam niedziele dochodząc do formy po podróży. Dzs boli mnie głowa bo w nocy słuchalam do 3 ciej programu Kazimierza Kowalskiego. Wczesniej koncertu kolęd Golcow a jeszcze wcześniej na you tube koncertu z Wiednia. Nie byłam zachwycona. Miłego tygodnia Haniu. Zleci prędko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie w tym roku koncert z Wiednia nie zachwycił, poza Walcem na modrym Dunajem i marszem Radetzkiego, a koncert kolęd w wykonaniu Golców mam nagrany - ten z ubiegłego roku z Jasnej Góry.

      Usuń
  2. Pięknie tam u Was wieczorem. My się wybieramy już od tygodnia, i zawsze coś przeszkadza, aby zobaczyć miasto nocą!
    A poza tym to ćwiczę i ćwiczę, bo w niedzielę występ na WOŚP z zumbą gold!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę , to Ty artystką jeszcze zostaniesz.U nas zumba jest na obiekcie sportowym , ale z tego mojego końca miasta nie chce mi się specjalnie jeździć na drugi. A poza tym do tańca to ja się nie nadaję .

      Usuń