babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 1 grudnia 2014

1.12.2014 Ostatni miesiąc roku właśnie się zaczął

Dobre trzy tygodnie pracy przed nami . Firmy rok zamykają do 20 zazwyczaj. Potem dwa długie weekendy.  I dobrze . Odpoczynek wszystkim nam się należy. Oczywiście czeka mnie jeszcze  inwentura , ale zgadałam się z synową , przyjdzie pomóc. 
Temat akcji Robótka prawie zakończyłam . Jutro paczka wyruszy w podróż do adresatów. 
A co z  zabawkami ? Myślałam , myślałam i wymyśliłam ; mamy w okolicy dom samotnej matki . Może im się przydadzą ? Zadzwonię , popytam , albo po prostu im wyślemy lub zawieziemy , jeśli nikt na apel nie odpowie do piątku. 
Zamówiłam bilety na koncert zespołu Gregorians. Powiedzmy,że to premia dla nas . A co , szefostwu też się czasem coś należy . 
Od jakiegoś czasu prześladują mnie skarpety . Z ekranu tv prześladują . Co reklama świąteczna to się ktoś skarpet czepia nie wiedzieć czemu. I w dodatku czepia się tworząc w okół tematu pejoratywną otoczkę. Głupota totalna . A nie tak dawno jak się komuś dało , albo od kogoś dostało skarpety to jaka frajda była i radocha , bo nic w sklepach nie było. Dobrobyt psuje ludzi.   

1 komentarz: