babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 30 listopada 2014

30.11/1.12 .2014 Akcja ROBÓTKA mnie przerosła

Rzuciłam hasło synowej, żeby jakąś ciekawą poduszeczkę skombinowała i grającą zabawkę po wnusi. Rozgadała dziewczyna "psiapsiółkom " ,że teściowa w akcję świąteczną się wdała i co z tego wynikło ? Ano: ogromny karton zabawek wszelakich . Ogromny to znaczy mniej - więcej 1,5 x 0,6 x 0,6m a może większy , pełniutki zabawek . Sama mam sporo różnych zabawek po dzieciakach i synowe jeszcze więcej . No i mamy zgryz ; co z tym począć . Tu się z apelem do czytających zwracam : gdybyście wiedziały/wiedzieli  o jakimś domu dziecka , żłobku , rodzinie wielodzietnej, przykościelnej ochronce , przedszkolu czy innej instytucji  w potrzebie , dajcie mi znać . Chętnie prezent w postaci kartonu zabawek ( albo kilku kartonów , bo nie wiem czy nadal nie będą nas nimi zarzucać)  zrobimy. 
A poza tym to prawie wszystko spakowałam i opisałam jak należy . Zabrakło mi opakowań więc trzy sztuki na jutro sobie zostawiłam , muszę z biura kartoniki i folię bąbelkową przynieść . Miałam frajdę przy tym pakowaniu . Mężuś tylko patrzył i się uśmiechał z aprobatą . 
    Po południu pojechaliśmy na degustację wina . Jak zwykle zaszaleliśmy . Wybraliśmy małe co- nie co dla nas i parę butelek na prezenty firmowe.Wina jak zwykle od lat doskonałe.  Po degustacji   wypuściliśmy się jeszcze do Aucham , młodzież na zakupy, my na pokręcenie się odebranie z reklamacji wiertarki. Zamiast wiertarki dostaliśmy kasę . Nie wiadomo gdzie zniknęła wiertarka - zaginiona w akcji najwyraźniej.
  Do miasta zawitała zima ; na termometrze -6 i porywisty , przenikliwy  wiatr.

1 komentarz:

  1. Na pewno sie znajda osoby czy instytucje, ktore Ci podpowiedza.gdzie ofiarowac zabawki.
    Co Ty bedziesz robic przed Świetami. Już jestes gotowa :) a ja w lesie

    OdpowiedzUsuń