babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 22 maja 2014

22.05.2014 Obiecane fotki

Obiecałam fotki no i są :  lalcia co zamyka oczka ; ma jakieś 40cm wysokości , śliczne ubranko i najważniejsze ; jest 100% Polką .Nie żadną Chinką czy inną Azjatką .  





Sukienka - na zdjęciu wygląda,że jest duża , a faktycznie rozmiar na półroczną dzidzię - jest ładniutka i bardzo starannie uszyta, aż żałowałam ,że nie było rozmiaru na moją wnusię  

MISIO- KOT , albo koto- miś - jakiś tulistworek w każdym razie , mała się nie przestraszy mam nadzieję , pysio ma całkiem miłe 

No i moje słoiczki do przypraw - jeszcze nie zagospodarowane - będzie więcej 

A tak poza tym : zapowiada się pracowite lato . Zleceń coraz więcej. 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne prezenty... nadrobilam hurtem bo mi sie laptop ustabilizowal. Oby, jak najdluzej. ja tez nie min imalistka... dzieki temu mam mnostwo pamiatek. Buziaki Haniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki. A laptop pewnie się przegrzewa , spróbuj coś pod niego podkładać ,żeby był lekko uniesiony do góry , pomiędzy blatem na którym stawiasz a lapkiem będzie przepływ powietrza, a to trochę chłodzi .Przegrzany nie pracuje prawidłowo - a wiatraczki w laptopie małe więc w upały się nie wyrabiają

      Usuń